sakka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abo online duurder dan informatie in brief thuis.

BInnenkort verlengen, hartstikke leuk, geen toestel meer want het verschil is tegenwoordig onmerkbaar en waar je vroeger nog leuke keuzes had kan je nu effectief "kiezen" tussen een appel of een samsung.

Sim-only oke!! ff kijken hoe duur dat is verlengen online, 21 eutjes per maand staat hier (Sim Only Red Essential)
, omdat ik al klant ben. Topper

Ik heb hier ook een brief, als ik helemaal niks doe, wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd maar ik krijg 5 eu/p/m korting plus mn toestelbijdrage loopt af a 20 eu/p/m.

Dus dan ga ik van mijn huidig abo(smartL) a 38 eu/p/m naar 38-25 = 13 eu p/maand.

Waarom zou ik voor niks 7 eu/p/m extra betalen? Dr ligt hier vast een kleine lettertjes adder onder het gras, stamp hem even plat voor me want ik zie het niet.

Tnx alot!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi sakka

Welkom op de Community!
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de afdeling verkoop. Zij kunnen met je meekijken naar wat mogelijk is. Zij zijn bereikbaar via het nummer 0800-0560.
Je kunt het Smart abonnement niet vergelijken met een Red Essential. Red Essential is onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en 5GB data.

De actie om hem niet te verlengen zegt mij zelf op dit moment niks. Maar als daarin staat dat als je het Smart abonnement door laat lopen, dan klopt het dat de toestelkosten natuurlijk verdwijnen. Als daar ook nog gesproken wordt van een 5 euro korting, dan zal deze zodra het abonnement is afgelopen toegevoegd worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi sakka

Welkom op de Community!
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de afdeling verkoop. Zij kunnen met je meekijken naar wat mogelijk is. Zij zijn bereikbaar via het nummer 0800-0560.
Je kunt het Smart abonnement niet vergelijken met een Red Essential. Red Essential is onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en 5GB data.

De actie om hem niet te verlengen zegt mij zelf op dit moment niks. Maar als daarin staat dat als je het Smart abonnement door laat lopen, dan klopt het dat de toestelkosten natuurlijk verdwijnen. Als daar ook nog gesproken wordt van een 5 euro korting, dan zal deze zodra het abonnement is afgelopen toegevoegd worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's sakka en hebben zij je nog een aanbod kunnen doen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic