aniltali

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengingen van telefoon

Beste Vodafone,

 

Ik heb pas mijn *moderator edit* verlengt maar tijdens bestellen heb ik de verkeerde toestel

besteld in plaats van iPhone 11 moest zijn iPhone 11 plus, ik heb de pakket nog niet geopend

kan dat nog veranderd worden.

 

Met vriendelijke groeten,

Tali opleidingen

Anil Tali

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @aniltali 
Zoals hier boven is aangegeven, je telefoonnummer is voor iedereen zichtbaar. Aangezien je nu te laat ben heb ik een moderator gevraagd om je nummer te verwijderen. Maar naast het nummer staat er ook reclame in je bericht, wat niet is toegestaan en daarom ook gevraagd om deze weg te halen.

Als je toestel nog in verpakking zit en je hebt deze niet uitgepakt en ook de SIMkaart nog niet gebruikt dan heb je 14 dagen bedenktijd. In de regels van Vodafone staat: Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Voor meer informatie, kijk op deze webpagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#retourneren

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Ik zou je telefoonnummer even weghalen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @aniltali 
Zoals hier boven is aangegeven, je telefoonnummer is voor iedereen zichtbaar. Aangezien je nu te laat ben heb ik een moderator gevraagd om je nummer te verwijderen. Maar naast het nummer staat er ook reclame in je bericht, wat niet is toegestaan en daarom ook gevraagd om deze weg te halen.

Als je toestel nog in verpakking zit en je hebt deze niet uitgepakt en ook de SIMkaart nog niet gebruikt dan heb je 14 dagen bedenktijd. In de regels van Vodafone staat: Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Voor meer informatie, kijk op deze webpagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#retourneren

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @aniltali ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic