Bwam76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verloopdatum paspoort klopt niet op contract

hallo ik heb een abonnement afgesloten. Morgen word mijn telefoon geleverd en nu zie ik in mijn contract staan dat de: verloopdatum van mijn paspoort niet klopt.
In mijn contract staat: 13-09-2028.
In mijn paspoort is dat 12-09-2028.
1 dag eerder dan wat er op contract staat. Waar kan ik dit laten aanpassen? Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bwam76
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en wij klanten kunnen onderling elkaar wel helpen maar iets aanpassen in het systeem zal niet lukken. Omdat je er toch best wat haast bij hebt zou ik gewoon even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (of zie telefoonnummer in het contract/email dat je is toegezonden welk nummer je moet bellen voor aanpassingen).

Maar je kan ook een chat starten en daar even vragen wat je nu moet doen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je advies geven. Laat nog even weten of je contact hebt gehad en wat hun advies was.

In ieder geval wel heel veel plezier met je nieuwe contract 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bwam76
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en wij klanten kunnen onderling elkaar wel helpen maar iets aanpassen in het systeem zal niet lukken. Omdat je er toch best wat haast bij hebt zou ik gewoon even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (of zie telefoonnummer in het contract/email dat je is toegezonden welk nummer je moet bellen voor aanpassingen).

Maar je kan ook een chat starten en daar even vragen wat je nu moet doen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je advies geven. Laat nog even weten of je contact hebt gehad en wat hun advies was.

In ieder geval wel heel veel plezier met je nieuwe contract 🙂
Bwam76
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy dank je wel voor je reactie. Ik had via de chat gevraagd of ze het kunnen aanpassen. Werd doorverbonden met orderafdeling. Zij hebben een melding in systeem gezet. En ik heb Dynalogic ook gebeld koeriersdienst. Zij zagen idd de melding en dit was geen probleem. Het is opgelost en morgen krijg ik mijn telefoon?. Dank je wel voor de link die je doorstuurde.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed om te horen!
Veel plezier En natuurlijk een geweldig 2019 gewenst met je nieuwe telefoon ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic