Corrossi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlopen mobiele nummer opnieuw gebruiken

Geachte meneer/mevrouw,


Ik wil graag een Sim Only . Nu is dat niet zo moeilijk alleen ik wil graag mijn oude mobilenummer. Dit nummer is nog niet opnieuw uitgegeven! Is het mogelijk dat ik dat nummer weer terug kan krijgen. Dat nummer was *moderator edit: 06-nummer verwijderd, zie huisregels*.



met vriendelijke groet,
Cor *moderator edit: volledige naam verwijderd, zie huisregels*.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Corrossi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst even melden dat dit een open community is en iedereen je bericht kan lezen. Dus ook je 06 nummer, wat me niet zo handig lijkt. Zal vragen of de moderator deze kan verwijderen, of je doet het zelf nog binnen het uur dat je bericht is geplaatst.

Nummers die niet meer in gebruik zijn worden uitgegeven zodra Vodafone deze weer mag uitgeven. Echter, het is niet mogelijk om nummers die je niet meer hebt, om deze opnieuw aan te vragen. Nummers worden automatisch vrij gegeven en als jij een nieuw abonnement neemt dan krijg je gewoon weer een ander nummer. Je kan dus geen nummer verzoekjes doen ☺️?

Dus ik moet je echt teleurstellen maar een Sim Only abonnement aanvragen mag natuurlijk altijd ??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Corrossi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst even melden dat dit een open community is en iedereen je bericht kan lezen. Dus ook je 06 nummer, wat me niet zo handig lijkt. Zal vragen of de moderator deze kan verwijderen, of je doet het zelf nog binnen het uur dat je bericht is geplaatst.

Nummers die niet meer in gebruik zijn worden uitgegeven zodra Vodafone deze weer mag uitgeven. Echter, het is niet mogelijk om nummers die je niet meer hebt, om deze opnieuw aan te vragen. Nummers worden automatisch vrij gegeven en als jij een nieuw abonnement neemt dan krijg je gewoon weer een ander nummer. Je kan dus geen nummer verzoekjes doen ☺️?

Dus ik moet je echt teleurstellen maar een Sim Only abonnement aanvragen mag natuurlijk altijd ??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
EnergyEnergieboy thanks voor de melding. Bericht is aangepast.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de overige informatie van Energieboy duidelijk voor jou Corrossi ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic