Vervolg datagebruik tegoed

  • 1 februari 2019
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn datategoed begint iedere maand met rond de 800 mb i.p.v. 1GB.
In november 2018 op dit forum het probleem voorgelegd. Ook contact gehad, 'n paar keer, met klantenservice.
Energieboy, had het idee om op 31 januari nacht de telefoon uit te zetten en dan kijken wat de mb's de volgende dag zijn met een nieuwe maand, helaas ik begon vanmorgen met 825 mb's!

De afgelopen week gingen mijn mb's ook van 600 naar 900 en weer naar 400 etc etc.!!! Ik kan er dus niet van op aan, vervelend!

Vanmiddag keek ik naar mijn mb's en deze staat nu op 1024 mb. Snappen jullie het nog?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @De Veer

Ik herken je probleem nog, kan het voor me halen.
Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat. Wat ik zou doen is een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en net zoals hier boven daar uitleggen wat er aan de hand is. Webcare afdeling kunnen wat dieper voor je graven en kijken of ze je daar verder mee kunnen helpen.

En ik zou in de My Vodafone app op de data pagina op het ? (Vraagteken) drukken en dan op feedback. Je printscreen komt daar dan te staan en ik zou ook daar even melden wat je hier ook beschrijft. Misschien dat die afdeling ook hier eens naar kan kijken. En valt je dan op dat het opeens weer anders is, weer naar het ? en weer een feedback geven.

Op dit manier moet er toch iemand opstaan en melden wat er aan de hand is en het probleem op te lossen. Want niets is vervelender dan het niet weten wat je hebt aan data. Is het ook zo als je online kijkt in My Vodafone via je webbrowser?
Badge
Bedankt. We gaan weer verder!
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt. We gaan weer verder!
Volhouden en blijven bestoken, dan moet het goed komen ūüėĀūüĎć
Reputatie 7
Dit is inderdaad vreemd, ik heb het nog niet eerder gezien. Via onze klantenservice kan het starttegoed worden nagekeken. Via het Forum kunnen we dit verder niet nakijken, we gaan het topic daarom binnenkort sluiten.
Topic op slot gezet.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.