Censura

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekeraar maakt het fixen van mijn mobiel niet mogelijk


  • Bellen met vodafone heeft geen zin want mijn toestel is stuk en vodafone wil sinds kort een smsje kunnen sturen om te verifieren of ik daadwerkelijk de klant ben.
  • bellen met verzekeraar houdt in dat ik uren in de wacht sta om vervolgens de lijn verbroken te krijgen zonder contact.
  • Ik heb 1 keer succes gehad om door te dringen bij de verzekeraar en kreeg toen te horen dat ik teruggebeld zou worden, maar dat zijn ze helaas vergeten.
  • Ik heb feitelijk gezien onnodig kosten gemaakt tijdens mijn 2 jarig abbo, daar ik wanneer het nodig is niet geholpen word
  • IK RAADT IEDEREEN AAN VIA ANDERE VERZEKERAARS JE MOBIEL TE VERZEKEREN
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Spijtigdezeverzekeraarvanvoda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je naam is niet toegestaan bij Vodafone in de community. Er bestaat dus een kans dat men je gaat vragen deze anders te noemen, maar daar is een moderator voor.

Heb je deze pagina al doorlopen? https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml#kapot

Daarin staat dat je je toestel bij een Vodafone winkel kunt brengen, volg de info op deze pagina. En een verzekering is volgens mij overal niet handig om aan te schaffen. Of je moet zo’n makkelijke verzekering hebben, maar er bestaan jammer genoeg teveel kleine lettertjes. Maar goed, dit probleem heeft niets te maken met het probleem dat jij opgeeft. Je hebt meer een aanmelding probleem, wat volgens mij goed op te lossen valt via de website.

Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Spijtigdezeverzekeraarvanvoda

Zoals Energieboy al aangaf: je naam is niet toegestaan op onze Community. Zou je mij een alternatieve naam willen geven? Dan kan ik dit veranderen in jouw profiel.
Censura
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
censura zou super zijn, dank je wel Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Done! Censura 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sharon wrote:
Done! Censura 🙂

Ook een geweldige naam. Vast met een steekje onder water ??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kunnen wij wel hebben :wink:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Censura

We ontvangen graag nog een statusupdate van jou betreft je originele probleem: het repareren van je toestel. Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen hierin?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic