Beantwoord

Vioce mail

  • 26 december 2018
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Ik.krijg met vioce mail een melding dat ik dat niet kan gebruiken.Hoe stel.ik dat.in.
icon

Beste antwoord door Energieboy 26 december 2018, 10:08

Hoi @Van3L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat voor een melding krijg je en wanneer krijg je deze dan?
Voor het aan- en/of uitzetten van Vodafone Voicemail zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/voicemail.shtml

Via deze pagina moet het toch gewoon lukken, probeer maar en mocht je dit al hebben gedaan dan adviseer ik je om via Facebook en/of Twitter een privé bericht te sturen, deze mensen kunnen je ook helpen met de installatie (of misschien ook wel het resetten van je voicemail).
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Van3L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat voor een melding krijg je en wanneer krijg je deze dan?
Voor het aan- en/of uitzetten van Vodafone Voicemail zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/voicemail.shtml

Via deze pagina moet het toch gewoon lukken, probeer maar en mocht je dit al hebben gedaan dan adviseer ik je om via Facebook en/of Twitter een privé bericht te sturen, deze mensen kunnen je ook helpen met de installatie (of misschien ook wel het resetten van je voicemail).
Reputatie 6
Was het gelukt om de voicemail aan te zetten met deze instructies @Van3L?
Indien er geen reactie komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Reputatie 6
Topic is gesloten.