Beantwoord

Visual Voicemail

  • 27 maart 2019
  • 7 reacties
  • 1045 Bekeken

Beste Vodafone,

Daar is die weer, de veelgestelde vraag/wens: Wanneer kunnen we Visual Voicemail verwachten bij Vodafone?

Dit is een optie die zoveel gebruiksgemak oplevert bij klanten, waarbij concurrenten deze optie reeds aanbieden.

Graag even een uitgebreider antwoord/planning dan in vorige topics te lezen is “we weten niet hoe of en wanneer”. Vraag even iemand intern die over de releasekalender gaat en hier iets van duidelijkheid in kan geven.

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Energieboy 28 maart 2019, 07:49

Hoi @LexusW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om je eigen topic als leuk aan te vinken ;)
En eigenlijk weet je het antwoord al op deze vraag, het antwoord die je niet graag ziet:
Vodafone weet niet of deze dienst überhaupt gaat uitkomen en als die uit komt, wanneer dit dan zal zijn. En iemand die binnen Vodafone heel hoog in de top zit en een releasekalender heeft zal het medewerkers van Vodafone niet vertellen tot het er echt komt. We zullen er allemaal nog op moeten wachten.

Het is wel goed dat je het nog even aangeeft. Dan kunnen ze moderatoren hier nog eens een melding van maken en wie weet komt het er ooit eens. Van mij mag het ook wel, al hoewel ik zelf niet zoveel gebeld zal worden om in te laten spreken. Ben zelf veel te nieuwsgierig wie er belt 🙂 (of er belt gewoon nooit iemand).

Maar goed, met dit antwoord zal je het voorlopig denk ik nog wel even moeten doen. Zodra Vodafone er mee naar buiten komt dan zie je dit vanzelf hier op de Community of in de media. Fijne dag nog gewenst.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @LexusW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om je eigen topic als leuk aan te vinken ;)
En eigenlijk weet je het antwoord al op deze vraag, het antwoord die je niet graag ziet:
Vodafone weet niet of deze dienst überhaupt gaat uitkomen en als die uit komt, wanneer dit dan zal zijn. En iemand die binnen Vodafone heel hoog in de top zit en een releasekalender heeft zal het medewerkers van Vodafone niet vertellen tot het er echt komt. We zullen er allemaal nog op moeten wachten.

Het is wel goed dat je het nog even aangeeft. Dan kunnen ze moderatoren hier nog eens een melding van maken en wie weet komt het er ooit eens. Van mij mag het ook wel, al hoewel ik zelf niet zoveel gebeld zal worden om in te laten spreken. Ben zelf veel te nieuwsgierig wie er belt 🙂 (of er belt gewoon nooit iemand).

Maar goed, met dit antwoord zal je het voorlopig denk ik nog wel even moeten doen. Zodra Vodafone er mee naar buiten komt dan zie je dit vanzelf hier op de Community of in de media. Fijne dag nog gewenst.
Hi @LexusW

Welkom op de Community!
Goede vraag, ik heb helaas geen antwoord voor je. Op dit moment is daar niks over bekend en of het in de nabije toekomst uitgerold gaat worden.
Ik zal het intern voor je aankaarten.
Zouden jullie een terugkoppeling kunnen geven van het intern aankaarten?

Alvast bedankt.
Dit zal intern doorgespeeld worden naar de juiste afdeling. Daar zal verder geen terugkoppeling op komen omdat het niet voor de nabije toekomst gepland staat.
Beste Steven,

Het gaat om communicatie. Lees de andere topics hierover.. Er is behoefte aan communicatie en duidelijkheid.

Zou je met iets meer informatie willen komen dan “onbekend”. Het is niet de eerste keer dat deze vraag hier gesteld wordt.
Snap ik @LexusW, Wij hebben aangekaart dat er vraag naar is. Er is verder niet gecommuniceerd of dit er ook daadwerkelijk gaat komen. Ik kan je dan ook geen verdere informatie geven op dit moment.
Reputatie 6
Topic gesloten.