Beantwoord

Vodafone app werkt niet meer na recente update van de app [IOS]

  • 25 april 2019
  • 20 reacties
  • 3442 Bekeken

Zoals aangegevenin de topic titel werkt de app onder IOS niet meer na de meest recente update.
Recensies in de apple store geven aan dat dit een probleem van velen is.

Wanneer komt er een update die dit oplost?

Is er een tijdelijke workaround die dit kan oplossen?

Het probleem doet zich voor met de meest recente IOS versie op een Iphone 6S en Iphone 8.
Ik heb de app een aantal keren verwijderd en opnieuw geinstalleer maar geen succes. Ook verwijderen en inloggen via de browser en dan de app installeren was niet de oplossing.
icon

Beste antwoord door Steven 4 mei 2019, 10:44

Er is inmiddels een app update. Werkt het na de update bij jullie weer?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @LLVV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedankt voor het doorgeven, een moderator zal je bericht zien en deze dan aan de betreffende afdeling doorsturen. Wat er mis is, geen idee, want bij mij werkt het wel met iPhone X. Het is wel heel vreemd dat het dan bij een 6 of 8 niet werkt. Heb de meldingen ook gelezen op de pagina van iTunes en wat je zegt, er zijn meer mensen die er last van hebben. Ik hoop dan ook dat Vodafone dit probleem snel oplost, heb nog even geduld.

Via je internet browser kan je natuurlijk ook inloggen via My Vodafone. Dit wist je natuurlijk al wel, maar ik zeg het toch even voor de zekerheid :)

Nogmaals dank voor het melden en een fijne dag!



PS: ik heb zelf in de app, omdat ik er wel in kan, een feedback gegeven aan de juiste afdeling. Laten we hopen dat die het snel oppakken en er iets mee kunnen doen. Mocht je ook de feedback button zien, ook als je niet kan inloggen, doe dan hetzelfde. Deze button staat rechts boven in beeld met 24/7 of anders met een ? (vraagteken). Als het niet lukt, geen probleem, ik heb dus al een melding gemaakt en hoop dat een moderator dit ook nog even kan doen.
Zelfde probleem hier. iPhone 6. App blijft hangen op het scherm 'Even checken of we nog wat te vertellen hebben'.

Softwareversie IOS 12.2
Reputatie 7
Badge +17
Zelfde probleem hier. iPhone 6. App blijft hangen op het scherm 'Even checken of we nog wat te vertellen hebben'.

Softwareversie IOS 12.2

Ik lees het en hoop dat er snel iemand van Vodafone dit kan doorgeven.
Misschien kan @Sharon ons helpen om dit door te geven aan de juiste afdeling?
Zelfde probleem met Iphone 6.
App is niet aan de gang te krijgen, ook niet na herhaaldelijk verwijderen en opnieuw installeren.
Reputatie 7
Badge +17
Zelfde probleem met Iphone 6.
App is niet aan de gang te krijgen, ook niet na herhaaldelijk verwijderen en opnieuw installeren.

Ja, heel vervelend en ik hoop dat Vodafone achter de schermen druk bezig is om het op te lossen.
Duim met je mee want het wel een app die je graag vaker gebruikt. Tenminste, ik wel 🙂
Ik raad jullie aan om dit aan te melden via de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek aan maken. Zorg ervoor dat je het softwarenummer van het toestel bij de hand hebt. Vanuit hier hebben wij dit ook al aangekaart.
Zelfde probleem iPhone 6s iOS 12.2
Hoop idd dat probleem snel opgelost wordt
Zelfde probleem met iPhone 8 kom niet verder dan : Goedemiddag even checken of we nog wat te vertellen hebben......
Reputatie 7
Badge +17
Nog even afwachten dus.
Vervelend maar ik verwacht toch dat de juiste afdeling nu op de hoogte is.
Je kunt dit op dit moment oplossen door de weergavezoom in het toestel op standaard te zetten.
Dat schijnt inderdaad bij sommige te helpen @p-rentmeester
Het is een onnozele oplossing maar werkt wel voor iPhone:
Kies ‘Beeldscherm en helderheid’ daarna ‘Weergave’ zet deze op ‘Standaard’. . Vodafone moet zorgen dat de app ook werkt met ‘Weergave’ op ‘Inzoomen’.
Het is inderdaad een bekend probleem @TonVerscharen
Intern zijn wij hier op de hoogte van! Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zijn dan ook hier mee bezig.
Er is inmiddels een app update. Werkt het na de update bij jullie weer?
Zelfde probleem met iPhone 8 kom niet verder dan : Goedemiddag even checken of we nog wat te vertellen hebben......

Dat heb ik dus ook op mijn Iphone 8 (IOS 12.2)...
Er is inmiddels een app update. Werkt het na de update bij jullie weer?

Zojuist de update geïnstalleerd en hij werkt weer! thanks!
Reputatie 7
Badge +17

Er is inmiddels een app update. Werkt het na de update bij jullie weer?Zojuist de update geïnstalleerd en hij werkt weer! thanks!

Super bedankt voor de terug koppeling :)
Veel plezier!
Ook ik had last van hetzelfde probleem in het scherm van Goedemiddag, even ......
De oplossing van Ton Verscharen werkte prima alleen niet erg handig natuurlijk. Dank hiervoor.
Na de laatste update van twee dagen geleden werkt alles weer naar behoren.
Hartelijk dank!
Super om te horen @ssalixx dat het weer werkt. Geldt dit voor iedereen hier? Namens Vodafone mijn excuses voor de problemen met de My Vodafone app.
Indien er geen reacties meer zijn,, heb ik het topic gesloten.