Vraag

vodafone mobile protect

  • 30 mei 2019
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

Na het opstarten van een mobiele telefoon (oude sony z3) geeft hij aan dat het toestel is geblokkeerd.
Ik wil het toestel weggeven maar kom er niet in.
Het programma is van vodagfone mobile protect.
Hij vraagt om een pincode van 6 cijfers.
Geen idee natuurlijk meer wat dit moet zijn.
Nu net gechat met jullie en het antwoord dat ik kreeg was allerminst naar wens.
Helaas hebben we geen oplossing voor u en kan het toestel helaas niet meer worden gebruikt.
Dit kan toch niet waar zijn. Jullie stoppen ergens mee en ik heb dikke pech.
Ik hoop dat er iemand is die mij toch kan en wil helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @heineken
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe oud is het toestel?
Het is mogelijk dat deze al heel oud is en dat je een unlockcode nodig hebt om deze weer vrij te maken voor andere SIMkaarten. Deze unlockcode kan je alleen aanvragen bij de klantenservice van Vodafone.

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Het Community is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Community is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken of dit soort zaken aan te vragen, kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Gaat het om een andere pincode, die je ooit zelf hebt aangemaakt, dan moet je die zelf nog weten en dan invoeren. Weet je die niet meer dan zou je nog even op google kunnen zoeken naar je toestel en dan volledige fabrieksinstellingen reset, of zoiets. Daar kom je dan vast wel iets tegen.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Hallo,

Het toestel is ongeveer 4 a 5 jaar oud. Sony z3 compact.
Dit valt dus wel mee.
Ik ga contact opnemen met klantenservice en kijken of ze mij verder kunnen helpen.

Dank voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +17
Hallo,

Het toestel is ongeveer 4 a 5 jaar oud. Sony z3 compact.
Dit valt dus wel mee.
Ik ga contact opnemen met klantenservice en kijken of ze mij verder kunnen helpen.

En, is het gelukt? Hoop het wel een beetje en anders een volledige reset geven (even opzoeken in Google hoe dat te doen).

Fijne warme dagen gewenst!
Reputatie 6
Heb je een update voor ons @heineken ?