Hosehead21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Non-Stop

Ik wil heel graag via belsimpel de Oneplsu 6T 8GB Ram 128GB opslag bestellen met een vodafone abonnement.
Thuis hebben wij al in ons huidige ziggo pakket het volgende:

Alles-in-1 Plus (TV, internet en vaste telefoon)

Kom ik hiermee in aanmerking voor de Vodafone Non-Stop Actie op belsimpel.nl?

Alvast bedankt!

Cal Dison
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Hosehead21
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is JA 🙂
Je komt dan ook hier voor in aanmerking!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Je kan ook Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter om te vragen of de adressen correct zijn ingegeven in het systeem.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Hosehead21
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is JA 🙂
Je komt dan ook hier voor in aanmerking!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Je kan ook Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter om te vragen of de adressen correct zijn ingegeven in het systeem.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heeft Energieboy al je vragen beantwoord Hosehead21?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic