Jos3265

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone op festivals

3 dagen paaspop in Schijndel met een kind van 12 en 3 dagen geen internet en geen bellen.
Hoe handig is dat?
van andere Vodafone gebruikers begrepen dat zij hetzelfde probleem hadden, andere providers geen problemen.
Ik vind dit eigenlijk onacceptabel.
Daarom wil ik graag weten of dit een eenmalig probleem was of dat we dit op andere festivals ook gaan ondervinden want dit is een reden voor mij om over te stappen naar een andere provider!


Groeten,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jos3265

Ik heb zojuist in het andere topic hierover een reactie geplaatst. Ik zal dit topic dan ook sluiten om dubbelingen te voorkomen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Jos3265
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens mij is dit bericht hetzelfde als deze?
https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/klacht-over-het-ontbreken-van-netwerk-op-paaspop-299149

Het heeft natuurlijk geen zin om op twee topics je bericht te plaatsen, lijkt een beetje op elkaar namelijk. Op die andere heb ik antwoord gegeven.

Mocht die andere topic niet van jou zijn, lees dan daar mijn info. Misschien is het handig om alles op 1 topic te houden. Dan kan Vodafone ook zien dat er meerdere klachten zijn.
Jos3265
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy,
Dat ander topic is niet van mij en had ik niet gezien.
als jij het samen kunt voegen, voegen prima!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
? was toevallig hetzelfde, ook over kinderen en festival ?. We zullen zien dat Vodafone hierop te zeggen heeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jos3265

Ik heb zojuist in het andere topic hierover een reactie geplaatst. Ik zal dit topic dan ook sluiten om dubbelingen te voorkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic