Beantwoord

Vodafone red direct naar voicemail

  • 11 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Net over naar red familie abonnement. Bij toestel van mijn vrouw bellen krijgen we meteen voicemail. Zij kan zelf wel bellen. Het betreft een iphone 6. Settings al gereset. Kan er geen reden voor vinden. Do not disturf is gewoon uit.
Bij mij, mijn zoon en dochter werkt alles gewoon.
Wie weet hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Lukas Brouw 11 augustus 2019, 11:28

Ik heb net met vodafone gebeld. Dit nummer is niet goed overgekomen en maandag helpt de technische dienst me verder.
Bedankt voor de hulp
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Lukas Brouw

Kun je eens controleren of bellen over Wi-fi/4G of niet storen aanstaat?
Beide opties mogen uitstaan. Vaak helpt het ook om eens het toestel opnieuw op te starten.
Laat je weten of dit geholpen heeft?
Ik heb net met vodafone gebeld. Dit nummer is niet goed overgekomen en maandag helpt de technische dienst me verder.
Bedankt voor de hulp
Graag gedaan! Mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 6
Geen reactie meer, topic gesloten voor nu.