Kees Kindt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone together Simonly abonnement voor 1 jaar

Beste mensen, 
Ik wil mijn abonnement voor één jaar verlengen met Vodafone Together met simonly omdat ik nog altijd tevreden ben over mijn huidige telefoon.
Het maandbedrag is dan € 31 (€36 -/-5 wegens mijn Ziggo abonnement), echter bij bevestiging staat hier opeens € 50 euro per maand.

Wat doe ik verkeerd?
Zie onderstaande drie schermafdrukken:
 

*moderator edit: afbeeldingen verwijderd ivm privacy* 

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Kees-Jan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kees Kindt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dag Sharon,

De zaak is inmiddels op andere wijze verduidelijkt, al weet ik niet precies waar die €50 op slaat zorgen maak ik mij er niet meer over.

Vriendelijke groet,

Kees-Jan

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Kees Kindt 
Geen idee waarom er opeens een ander bedrag staat. Maar je kan die 50,- euro ook aanklikken en dan krijg je vast te zien hoe Vodafone aan die 50,- euro is gekomen. Daar zit jammer genoeg geen plaatje van bij, heb je die ook?

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Kees Kindt  ik zou op de foto's even je prive-info verwijderen als ik jou was

Kees Kindt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Je hebt gelijk. Ik heb niet goed opgelet. Ik meende dit aan een klantenservice te mailen. Ik ga dit proberen te verwijderen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Maar wat staat er nu bij die 50,- euro?
Daar stond toch ook een opsomming van bedragen bij? Die je niet liet zien op de foto.

En vraag aan de moderator om het beste antwoord hier weg te halen, dit is niet het beste antwoord.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Kees Kindt wrote:

Je hebt gelijk. Ik heb niet goed opgelet. Ik meende dit aan een klantenservice te mailen. Ik ga dit proberen te verwijderen.

 

Het klopt, je zit hier op een openbare community en hier helpen klanten elkaar.
Er is wel een Vodafone Community medewerker aanwezig om je te helpen. Deze komen vaak langs op de community en zodra ze je topic zien dan zullen ze deze oppakken en je verder helpen. Maar mocht je toch sneller antwoord willen, en uitleg hierover, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

 @Kees Kindt 

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kan ik dit via de Community nog voor je nakijken? Stuur me in dat geval even een privébericht met je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Kees Kindt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dag Sharon,

De zaak is inmiddels op andere wijze verduidelijkt, al weet ik niet precies waar die €50 op slaat zorgen maak ik mij er niet meer over.

Vriendelijke groet,

Kees-Jan

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik denk dat er een fout zit in het bestelproces @Kees Kindt. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de juiste tarieven krijgt te zien. Let er wel op dat de korting vanuit Ziggo hierin niet meegenomen is. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic