Martin979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone voert Roamingkosten weer in

Pas op! Ik kreeg vandaag via sms een aanbieding van Vodafone voor gratis verdubbeling van mijn Red abonnement (van 10 naar 20 GB,). Maar pas op: Vodafone laat je onder dit nieuwe abonnement wel weer betalen voor mobiel internet uit je bundel in het buitenland!! Europa valt in zone 1 en dan betaal je wel 2 euro per 200 MB. De roamingkosten worden door Vodafone weer ingevoerd! Waar zijn ze mee bezig? Volgens mij is dit onwettig! Sinds ruim een jaar mogen providers geen roamingkosten meer in rekening brengen! Vodafone voert dit gewoon weer in. Gebeld met de helpdesk en daar werd ik bevestigd in dit verhaal. Foei toch Vodafone ! Gratis verdubbeling van data, ja ja....
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Martin979

Welkom op de Community!
Ik denk dat er verwarring is ontstaan.
Je bundel is geldig in Nederland en de EU. Hier gaan de afspraken over Roaming ook over. Dit betekent dat je in Nederland en de EU gebruik kunt maken van je bundel (bellen, smsen en internet).

Echter als je bundel op is, dan betaal je buiten bundel kosten zowel in Nederland als de EU. Afhankelijk van welk contract je hebt, is dit 2 euro per 200 MB. Je kunt de BloX Beperkt Internet aanzetten zodat je in Nederland en de EU geen kosten buiten de bundel kunt maken met data.
Dit zie je ook terug in onze voorwaarden en tarievenlijst. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nu wel duidelijk Martin979 of heb je hier nog vragen over?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic