vodafone & ziggo

  • 6 mei 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @mandytemming
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/


Je zegt dat het ruim 3 weken heeft geduurd voordat dat was verwerkt. Dat klopt dan ook wel want VodafoneZiggo doet z'n best om het binnen 4 weken te controleren. Eigenlijk sta ik daar dus niet zo vreemd naar te kijken. Je eerste factuur is eigenlijk vrijwel "altijd" zonder de eerste maand korting omdat ze de controle moeten doen en je de eerste factuur krijgt voordat deze controle is uitgevoerd. Met terugwerkende kracht zal Vodafone geen geld terug storten, dit is mijn ervaring.

Heb je hier nog vragen over dan kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat bij je eerste factuur. Via de Community is het niet mogelijk om je inhoudelijk te helpen vanwege privacy wetgeving en omdat dit een klanten helpt klanten community is en ik ben ook alleen een klant en geen medewerker.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Hi @mandytemming
Is hiermee je vraag beantwoord? Ik zie namelijk geen vraag .Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik alsnog graag wat je vraag is.
Topic gesloten.