Ruud Janssens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vodafoonziggo houdt zich niet aan de afspraken

vandaag gebeld om te informeren naar de mogelijkheden om mijn abonnement van vodafone te velengen in combinatie met een telefoon. heb zwaar teleurgesteld het gesprek beëindigd. belofte uit 2016 om zoalng ik het combi abo had 5 euro korting te krijgen kunnen ze niet waarmaken. bieden ze een leuke aanbieding aan als je verlengd is deze precies het zelfde an je een nieuw abo afsluit . Naar mijn mening misleidende reklame.
Helaas vodavone ziggo hier slaan jullie de plank geheel mis. zijn er meerdere mensen die dit tegen gekomen zijn?
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ruud Janssens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een beetje een warrig verhaal, als ik heel eerlijk mag zijn.
Want als jij een nieuw abonnement afsluit dan krijg je gewoon weer de VodafoneZiggo combi korting. Ik weet niet wanneer je abonnement afloopt maar als dit binnen 4 maanden is en jij gewoon weer een nieuw abonnement afsluit dan krijg je nu al een nieuw toestel in huis, die je dan al kan gebruiken, en zodra je oude abonnement is afgelopen dan gaat je nieuwe in.

Al die tijd heb jij gewoon recht op VodafoneZiggo combi korting en ook daarna. Dus dit is wel een hele vreemde uitleg van de klantenservice. Zolang je maar voldoet aan de regels van deze combi korting, Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop (Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!)

Begrijp er niets van dat je deze info hebt gekregen van de klantenservice van Vodafone. Of is er iets anders waardoor je deze korting niet meer zou kunnen krijgen? Voldoe je dan nog wel aan de voorwaarden?
Ruud Janssens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry als je de genoemde link volgt wordt gelijk gesproken over minimaal een red abo.
Deze beperking was er niet in 2016 toen ik mijn contract afsloot.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je gaat naar www.vodafone.nl dan kan je kiezen uit verschillende abonnementen. Vanaf laag tot hoog. Er is voldoende keuze en uiteraard niet de keuze van toen want die abonnementen bestaan vast niet meer of als ze nog wel bestaan dan zijn de prijzen anders. Zo gaat dat nu eenmaal.

En het klopt dat je alleen bij een Red abonnement die 5,- euro korting krijgt. Zodra je huidige abonnement afloopt dan vervallen ook alle kortingen en dergelijken. Je moet dus weer opnieuw gaan zoeken naar een nieuw abonnement.
Ruud Janssens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijft wanneer ze beloven zolang je een combi abo hebt je die korting krijgt moeten ze deze naar mijn mening geven. En niet eenzijdig andere regels maken. IAbo wat ik heb kan je nog steeds kiezen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De korting c.q. Combi actie met VodafoneZiggo ken ik zoals die is en je krijgt alleen korting bij een Red abonnement. En de dubbele date krijg je op alle abonnementen. Andere acties ken ik niet maar als er met je is afgesproken, en je hebt het zwart op wit, dan kan je dit aantonen en heb je bewijs. Ik ben niet bij je contract info geweest en weet ook niet hoe het was in die tijd.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of vie een chat te starten en daar vragen of ze in je contract kunnen kijken en of het klopt wat je zegt. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Ik kan als klant niet voor je kijken maar Vodafone klantenservice medewerkers kunnen dit wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's hierover?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic