Larissa1712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail instellen, krijg een foutmelding

Ik wou mijn voicemail instellen maar iedere keer als ik bel krijg ik de volgende melding. Goodbye en wordt de verbinding verbroken.

Vervolgens probeer ik de klantenservice te bellen en dan krijg ik dit nummer is momenteel niet bereikbaar.

Kan iemand me helpen dit op te lossen?

Mvg Larissa Nelissen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Larissa1712
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je el eens eerst geprobeerd je voicemail uit te zetten?
Bel naar 12330

En daarna weer eens aan te zetten door te bellen naar 12331

Weet niet of dit werkt maar het zou goed kunnen. Mocht het dan nog niet lukken dan kan de klantenservice deze voor je resetten. Omdat het momenteel druk is zou je het kunnen proberen door een chat te starten. Mocht dit ook niet lukken vraag het dan via Facebook of Twitter. Misschien dat het antwoord iets langer duurt maar die kunnen je er dan ook mee helpen.

Het is natuurlijk een beetje lastig maar daar is zeker wel een oplossing voor. Vervelend dat het nu erg druk is bij de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Larissa1712
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je el eens eerst geprobeerd je voicemail uit te zetten?
Bel naar 12330

En daarna weer eens aan te zetten door te bellen naar 12331

Weet niet of dit werkt maar het zou goed kunnen. Mocht het dan nog niet lukken dan kan de klantenservice deze voor je resetten. Omdat het momenteel druk is zou je het kunnen proberen door een chat te starten. Mocht dit ook niet lukken vraag het dan via Facebook of Twitter. Misschien dat het antwoord iets langer duurt maar die kunnen je er dan ook mee helpen.

Het is natuurlijk een beetje lastig maar daar is zeker wel een oplossing voor. Vervelend dat het nu erg druk is bij de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn, dat bij ons de optie op niet mogelijk staat. Dit kunnen mijn collega's aanpassen voor je. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's?
Waarom je de melding krijgt dat wij niet bereikbaar zijn, durf ik niet te zeggen. Welk nummer bel je precies?
Je kunt via 1201 of 0800-0094 bellen met ons. Correctie er is een storing waardoor er niet gebeld kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is de storing verholpen. Heb je contact gehad met mijn collega's Larissa1712 en werkt de voicemail al?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic