Beantwoord

Voicemail instellen lukt niet

  • 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 1006 Bekeken

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn voicemail in te stellen en vind het toch wel belangrijk
icon

Beste antwoord door Energieboy 11 maart 2019, 10:43

Hoi @Witte77
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je zelf allemaal al gedaan?
Heb je gebeld naar 12331 (aanzetten)? Heb je al eens gebeld naar 1233?
En heb je ook je voicemail wel aan in je My Vodafone?
(ga in je browser naar My Vodafone en login. Kies daar voor Service en dan in het midden bij TOESTEL op Voicemail instellen. Kijk of die daar ook wel aan staat.

Mocht dit alles al zijn gedaan en/of niet werken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Laat nog even weten of het is gelukt of niet 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Witte77
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je zelf allemaal al gedaan?
Heb je gebeld naar 12331 (aanzetten)? Heb je al eens gebeld naar 1233?
En heb je ook je voicemail wel aan in je My Vodafone?
(ga in je browser naar My Vodafone en login. Kies daar voor Service en dan in het midden bij TOESTEL op Voicemail instellen. Kijk of die daar ook wel aan staat.

Mocht dit alles al zijn gedaan en/of niet werken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Laat nog even weten of het is gelukt of niet 🙂
Hallo dank je voor je informatie
Ik had alle handelingen al gedaan ,maar niets werkte nu heb ik net via de chat contact gehad met vodafoon en hebben mijn probleem verholpen
Super dat het opgelost is @Witte77 Ik heb het topic gesloten.