VeravanLoon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail instellen werkt niet

Ik wil graag mijn voicemail aanzetten maar als ik 12231 bel zegt ie dat t momenteel niet kan... waarom?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VeravanLoon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom lukt het niet?
Geen idee, daar zou je echt de klantenservice van Vodafone voor moeten bellen of via een chat te starten en vragen waarom je je nummer niet kunt bellen om je voicemail aan te zetten. Misschien was er een storing en is deze inmiddels opgelost?

Voor je belt zou je nog even kunnen proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen, 10 minuten je telefoon uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in doen en dan je telefoon aanzetten. Dan heeft die een reset gehad en heel misschien werkt het dan wel weer goed. Je zou nog kunnen proberen om even van netwerk provider te veranderen en dan weer terug te zetten naar Vodafone NL, dan pakt die de instellingen meer mee en wie weet werkt het dan wel weer. Laatste optie is om je toestel even in vliegtuigmodes te zetten en na 10 minuten weer terug aan. Wil misschien ook nog wel eens helpen.

Eventueel zou je het nog kunnen proberen via My Vodafone, daarin kan je ook je Voicemail aan- en uitzetten. En anders toch even de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wat er is. Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je daar niet zoveel ik verder helpen dan wat ik hierboven heb aangegeven.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VeravanLoon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom lukt het niet?
Geen idee, daar zou je echt de klantenservice van Vodafone voor moeten bellen of via een chat te starten en vragen waarom je je nummer niet kunt bellen om je voicemail aan te zetten. Misschien was er een storing en is deze inmiddels opgelost?

Voor je belt zou je nog even kunnen proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen, 10 minuten je telefoon uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in doen en dan je telefoon aanzetten. Dan heeft die een reset gehad en heel misschien werkt het dan wel weer goed. Je zou nog kunnen proberen om even van netwerk provider te veranderen en dan weer terug te zetten naar Vodafone NL, dan pakt die de instellingen meer mee en wie weet werkt het dan wel weer. Laatste optie is om je toestel even in vliegtuigmodes te zetten en na 10 minuten weer terug aan. Wil misschien ook nog wel eens helpen.

Eventueel zou je het nog kunnen proberen via My Vodafone, daarin kan je ook je Voicemail aan- en uitzetten. En anders toch even de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wat er is. Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je daar niet zoveel ik verder helpen dan wat ik hierboven heb aangegeven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen VeravanLoon?
VeravanLoon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven ja is inmiddels verholpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, goed om te horen VeravanLoon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic