KBX458

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

voorbereiding op calamiteiten tijdens onderhouds werkzaamheden aan het Ziggo netwerk.

@Steven het probleem dat ik eerder plaatste op de Ziggo community en we gisteren tijdens het uitje bespraken, is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dat ging sneller dan verwacht @Steven . Ik hoop er geen gebruik van te hoeven maken. Maar het is wel zo prettig voor de gemoedsrust als je weet ergens op terug te kunnen vallen.

In elk geval mijn complimenten voor deze community en die van Ziggo voor de adequate reactie.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Mooi om te horen @KBX458 
Veel plezier en fijne Feestdagen gewenst ???

KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Energieboy ook voor u en de uwen fijne feestdagen.  En maak het niet té Bourgondisch.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het opgelost is @KBX458!

KBX458
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dat ging sneller dan verwacht @Steven . Ik hoop er geen gebruik van te hoeven maken. Maar het is wel zo prettig voor de gemoedsrust als je weet ergens op terug te kunnen vallen.

In elk geval mijn complimenten voor deze community en die van Ziggo voor de adequate reactie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! Werkzaamheden en storingen zijn zowel voor jullie als voor ons niet leuk. Helaas zijn werkzaamheden wel nodig om het netwerk up to date houden. Indien wij daarbij kunnen helpen in verband met de data, dan doen we dat graag! Maar super dat het opgelost is @KBX458 en dat het niet nodig is geweest. 
Vanuit ons in ieder geval graag gedaan! 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic