Katrinusz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vorige abonnement

Hallo Ik had voor deze abonnement een andere abonnement met een Samsung 7 erge en mijn beeldscherm is nu stuk en die wil ik laten maken via me verzekering alleen moet ik de bon hebben .
Hebben jullie de bon voor mij? Het is van het abonnement hiervoor die ik had bij jullie

Mvg
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Katrinusz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)

Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de pakbon ontvangen Katrinusz?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic