robkempers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vraag en klacht

ik heb sinds 1 sept een mobiel ab. genomen daarbij zou ik binnen twee weken een link krijgen waarbij ik kon kiezen voor een zenderpakket en antivirus echt deze kreeg ik alsmaar vorige week gebeld kreeg te horen dat ik uiterlijk op 14 febr een link kreeg om met ziggo te koppelen vervolgens is niet niet gebeurd en vanmorgen weer gebeld (gisteren was vodafone tel niet bereikbaar ook een nadeel is dat bij het bellen met de klanten service dat ik wel drie maal mijn mobiel nummer moest intoetsen en twee keer automatisch naar en start menu werd geleid dit is echt voor verbetering vatbaar daarnaast is het jammer dat er geen contact mogelijkheid is voor een contact formulier en dat je alleen (via onveilig) facebook kan doen. maar goed toen kreeg ik een antwoord meneer er is een fout wat kan gebeuren uw aanvraag is vast komen te zitten wij doen dit opnieuw dat duurt dan weer een tijdje. Dat vind ik jammer een fout kan gebeuren echter verwacht je dan wel dat dit snel gebeurd en niet weer twee weken moet wachten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi robkempers

Welkom op de Community!

Fijn om te lezen dat je voor ons gekozen hebt en dank je wel voor je feedback!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

In onze voorwaarden wordt dan ook benoemd, dat dit 4 weken duurt. Waarom er gecommuniceerd is, dat dit sneller is durf ik helaas niet te zeggen.
Het koppelen van My Vodafone aan Mijn Ziggo staat hier los van. Dit heeft verder niks te maken met de extra's zoals de dubbele data etc.

Omdat er natuurlijk verschillende afdelingen zijn en er voor te zorgen dat je bij de juiste afdeling terecht komt, hebben wij een keuze menu.
Wij hebben inderdaad een storing gehad, waardoor je niet kon bellen en het mis ging.
Gelukkig zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met de klantenservice:

  • Facebook (openbaar of via priveberichten)
  • Twitter (openbaar of via priveberichten)
  • Via de Chat
  • Via een van onze winkels
  • Door te bellen met de desbetreffende afdeling. Voor alle opties kun je hier terecht.
  • Via mail (contactformulier) Afhankelijk van de drukte proberen we binnen 5 werkdagen te reageren op je mail.

Namens Vodafone mijn excuses dat er een storing is geweest en dat er verkeerde informatie gecommuniceerd is over de Extra's
Ik zal je feedback betreft het keuzemenu intern aankaarten.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi robkempers

Welkom op de Community!

Fijn om te lezen dat je voor ons gekozen hebt en dank je wel voor je feedback!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

In onze voorwaarden wordt dan ook benoemd, dat dit 4 weken duurt. Waarom er gecommuniceerd is, dat dit sneller is durf ik helaas niet te zeggen.
Het koppelen van My Vodafone aan Mijn Ziggo staat hier los van. Dit heeft verder niks te maken met de extra's zoals de dubbele data etc.

Omdat er natuurlijk verschillende afdelingen zijn en er voor te zorgen dat je bij de juiste afdeling terecht komt, hebben wij een keuze menu.
Wij hebben inderdaad een storing gehad, waardoor je niet kon bellen en het mis ging.
Gelukkig zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met de klantenservice:

  • Facebook (openbaar of via priveberichten)
  • Twitter (openbaar of via priveberichten)
  • Via de Chat
  • Via een van onze winkels
  • Door te bellen met de desbetreffende afdeling. Voor alle opties kun je hier terecht.
  • Via mail (contactformulier) Afhankelijk van de drukte proberen we binnen 5 werkdagen te reageren op je mail.

Namens Vodafone mijn excuses dat er een storing is geweest en dat er verkeerde informatie gecommuniceerd is over de Extra's
Ik zal je feedback betreft het keuzemenu intern aankaarten.
robkempers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zopwel Ziggo als Vodafone ook telefonisch werd er verteld dat het 2 weken duurt hoe kan ik dan weten je gaat toch van de verkoper af en telefonisch antwoord als ik geweten had dan had ik ook niet gereageerd. Waarom via een onveilig facebook elk normaal bedrijf heeft een mogelijkheid om een schriftelijke opmerking cq klacht te maken zoals bij Ziggo maar goed dat is een organisatie kwestie. Verde ben ik op ziich heel tevreden over Vodafone zeker in de winkel
met vriendelijke groeten
rob Kempers
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Tuurlijk, als zoiets medegedeeld wordt, dan ga je er vanuit dat het klopt.
Je kunt altijd via mail of een brief een klacht kenbaar maken. Dit hoeft niet perse via onze social media kanalen.
robkempers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven
Ik kan nergens een mail adres vinden alleen chat facebook en linkedin laten wij voorop stellen dat ik op zich heel tevreden ben over de service die ik heb gehad door Vodafone ik ben hier telefonisch alleen niet goed voorgelicht en de winkel dit kan gebeuren dus ik ben niet boos alleen wilde ik de vraag stellen wil dit alleen per mail doen maar dat kon ik niet vinden vandaar deze weg maar u heeft het duidelijk uitgelegd dank daarvoor
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml kun je een mail sturen robkempers
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je je vraag gesteld via het gegeven e-mailadres robkempers ?
robkempers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon
Ik heb geen email gestuurd het is al opgelost er waren diverse misverstanden bedankt voor de steeds snelle antwoorden
mvgr
Rob
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn dat het opgelost is robkempers :grinning:
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic