dm12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag over toestel kosten bij verlenging.

Beste lezers,

Ik had een vraag met betrekking tot de toestel kosten bij het verlengen van een huidig abonnement, ik kan namelijk aan het einde van de maand mijn abonnement verlengen maar vroeg me af wat er gebeurt met mijn toestel kosten.
Ik wil namelijk een andere telefoon nemen bij de verlening van mijn abonnement en vroeg me af of ik dan het restant van de oude toestel kosten ook moet betalen.

Mocht er iemand hier ervaring mee hebben en me hier uitleg over kan geven dan graag!

Met vriendelijke groet,

DM12
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi dm12

Als je het huidige toestel ook bij ons gekocht hebt, dan dient het toestel afbetaald te worden. Zodra je een nieuwe lening aangaat, wordt de oude lening stopgezet. Je betaalt in een keer het oude toestel af.

Je abonnement zal ingaan op de einddatum van je huidige contract. De toestellening zal meteen omgezet worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi dm12

Als je het huidige toestel ook bij ons gekocht hebt, dan dient het toestel afbetaald te worden. Zodra je een nieuwe lening aangaat, wordt de oude lening stopgezet. Je betaalt in een keer het oude toestel af.

Je abonnement zal ingaan op de einddatum van je huidige contract. De toestellening zal meteen omgezet worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over dm12?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic