M. van Tiel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag stellen online aan Vodafone niet mogelijk via e-mail

Vodafone biedt zogenaamd de mogelijk een vraag te stellen aan hen per bericht. Als je daar echter al je gegevens invult, dan kun je niet naar het volgende scherm omdat de functie "dhr" of "mevrouw " simpelweg niet werkt. Er staat een rond bolletje voor c.q. een selectie vakje, maar daar kun je niet op drukken.
Vervolgens kun je niet naar het volgende scherm waar je dan je vraag kunt stellen, omdat het systeem blijft antwoorden: oeps daar ging iets mis, het lijk er op dat u niet alle gegevens in hebt gevuld.

Erg slordig van een groot bedrijf als vodafone, dat zo'n simpele functie voor het online stellen van een vraag, niet werkt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het even vanuit hier gecontroleerd. Echter kan ik gewoon een mail versturen en dhr en mw aanklikken.
Heb je al de cookies eens verwijderd of een andere browser geprobeerd?
VIa welke link probeer je de mail te versturen? En doe je dit terwijl je ingelogd bent in My Vodafone of juist niet? Kun je het eventueel eens proberen als je niet ingelogd bent of visa versa?
Heb je eventueel ook de mogelijkheid om een screenshot toe te voegen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi M. van Tiel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je dit aan het licht brengt. Dit kan een foutje zijn bij Vodafone en dan kunnen ze dit nu mooi oplossen. Waarschijnlijk dat Steven dit kan oppakken. Echter, ik heb nog wel de vraag of je het met een andere browser ook hebt geprobeerd en/of het wissen van je koekjes. Soms helpt dit ook en dan kan je weer wel verder met invullen.

Als je vragen hebt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen je ook verder helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het even vanuit hier gecontroleerd. Echter kan ik gewoon een mail versturen en dhr en mw aanklikken.
Heb je al de cookies eens verwijderd of een andere browser geprobeerd?
VIa welke link probeer je de mail te versturen? En doe je dit terwijl je ingelogd bent in My Vodafone of juist niet? Kun je het eventueel eens proberen als je niet ingelogd bent of visa versa?
Heb je eventueel ook de mogelijkheid om een screenshot toe te voegen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic