Slfg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen over rekening het bedrag

Ik heb een rekening van 249 euro.
Ik heb een abonnement afgesloten voor 15.00 euro
Nou bedrijf ik het niet.
Ik heb 2 GB en 2 GB kado van jullie gekregen.
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Slfg

Welkom op de Community.
De eerste factuur loopt altijd van het moment van aansluiten tot en met het einde van de maand erna. Dit betekent dat de abonnementskosten bijvoorbeeld (van als je het abonnement in december hebt afgesloten) dat de abonnementskosten van december en januari op de factuur staan. Daarnaast staan er eventuele gebruikskosten van december op de factuur, aansluitkosten (25,00 euro) en eventueel toestelkosten (maandelijks). Heb je er voor gekozen om een gedeelte van het toestel in een keer te betalen, dan zie je deze kosten ook terug. Op de order van de bestelling en het contract kun je dit terug zien. De volgende factuur loopt letterlijk over 1 maand.

In My Vodafone kun je de rekening specificeren. Dit doe je door op de factuur naam te klikken. Je krijgt dan een overzicht van welke kosten en kortingen erop staan.
Mocht het niet lukken, dan kijken mijn collega's graag met je mee wat er allemaal precies op staat. Je mag hiervoor bellen met 1201, een chat starten of een bericht sturen via Facebook of Twitter. Laat je weten of het gelukt is?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Steven duidelijk @Slfg?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic