Kat Stevens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vrienden in Buitenland ontvangen sms berichten niet

Familieleden en vrienden die woonachtig zijn in Finland ontvangen mijn text berichten niet (ook niet via iMessage). Ik kan berichten wel sturen maar ze komen nooit aan. Ligt het aan mijn kant of hun kant? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kat Stevens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi. Sorry...was een paar dagen weg ☺️ Waarschijnlijk ligt het toch aan de Finse kant. Andere familieleden ontvangen mijn berichten wel en hun hebben een andere provider. Gelukkig ligt het niet aan Vodafone ?? Bedankt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kat Stevens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is nu eens een hele goede vraag en lastig om daar achter te komen. Echter, je kunt natuurlijk ook via iemand anders een bericht sturen naar je familie en/of vrienden, en dan zien of deze wel aan komt?!

Als die berichten wel aankomen dan ligt het Vodafone. Dus ik zou proberen met verschillende providers een bericht te sturen om zo zeker te zijn of het aan Vodafone ligt of aan het netwerk daar. Eventueel kan je ook nog een ander gsm nummer een bericht sturen, dan heb je alles uitgesloten.

Ligt het aan Vodafone, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel kan je ook een bericht sturen naar Facebook of Twitter.

Succes en laat nog even weten wat je eigen onderzoek uitwijst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de tips van Energieboy nog geprobeerd Kat Stevens ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het topic gesloten worden Kat Stevens
Kat Stevens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi. Sorry...was een paar dagen weg ☺️ Waarschijnlijk ligt het toch aan de Finse kant. Andere familieleden ontvangen mijn berichten wel en hun hebben een andere provider. Gelukkig ligt het niet aan Vodafone ?? Bedankt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super bedankt voor deze terug koppeling 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te horen Kat Stevens!
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic