LuciennevV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vroegtijdig verlengen

Goedemiddag,

Mijn contract loopt af op 24-7-19. Nu mag je 4 maanden van te voren verlengen, dus vanaf 24-3-19. Echter gaat mijn mobiele telefoon het steeds slechter doen en ben ik bang dat deze het niet ter tot 24-3-19. Is het mogelijk om nu al te verlengen (abbo+toestel)? Zo ja welke kosten zitten hier aan verbonden?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LuciennevV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is ja en nee. Verlengen zoals je dat normaal zou doen binnen die 4 maanden kan jammer genoeg alleen binnen die 4 maanden. Maar Vodafone heeft een service en die heet Vodafone Next. Die zou je wel kunnen aanspreken om nu al een nieuw toestel te krijgen bij een nieuw abonnement.

Ik kan je er wel van alles over vertellen maar het best wat je kunt doen is kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Daar kom je er denk ik wel mee uit en laat nog even weten wat je hebt besloten 🙂
Succes!
LuciennevV
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie. Ik heb even gekeken. Ik betaal nu €27 toestelkosten. Als ik het goed begrijp moet ik dan 5x €27 betalen? (Maart april mei juni juli) hoe zit dat dan met de die maanden de abonnementskosten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Indien je gebruik maakt van Vodafone NEXT dan is het volgende van toepassing:

  • Als je momenteel een abonnement met toestel hebt dan moet je alle resterende toestelbetalingen direct voldoen. Door een Vodafone NEXT aanbod te accepteren ga je er onherroepelijk mee akkoord dat de resterende toestelbetalingen worden gefactureerd.
  • Je huidige abonnement eindigt per datum ingang nieuwe abonnement tenzij je gebruik maakt van je wettelijke bedenktermijn.
  • Indien je gebruik maakt van je wettelijke bedenktermijn dan blijft je huidige abonnement van kracht met betrekking tot de data/sms/minuten-component, eventueel verschuldigde of voldane toestelbetalingen blijven verschuldigd en worden niet gecrediteerd, zie artikel 1.3.1. in het onderstaande pdf-bestand.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Heb je het een beetje begrepen?
Anders zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of via een chat te starten maar je kan ook even langs een Vodafone winkel gaan. Die mensen kunnen je prima verder vertellen als je nog meer vragen hebt.

Direct een vraag hebben en antwoord krijgen is soms veel makkelijker over de telefoon of via een medewerker dan hier via de community. Ik hoop dat het je lukt en dat je de juiste beslissing neemt 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic