Batjevier

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar blijft mijn sim kaart

Wie weet waar mijn sim kaart blijft, heb al drie x besteld 3x vijf werkdagen gewacht en nog steeds niets ontvangen, ga maar naar kpn die stuurt wel een kaart na TWEE werkdagen daaag vodafake
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Batjevier
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mooi dat je hier een melding maakt. Maar ik denk dat het niet meer nodig om je te helpen. Aangezien je zegt al een kaart te hebben van een andere provider. Waarom de kaart na een aantal aanvragen niet is toegezonden is door klanten niet te zien (dit is namelijk een klanten help klanten community).

Daarvoor zal je dan contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Als je ooit al eens eerder hebt aangevraagd dan sturen ze er geen meer, je krijgt er maar 1 per adres. Mocht je deze niet hebben aangevraagd, in het verleden, dan zou het gewoon goed moeten gaan.

Mocht je nog willen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. En anders wens ik je veel plezier met je andere SIMkaart.

Bij deze toch een goed weekend gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen de simkaart ontvangen of contact opgenomen met onze klantenservice Batjevier ?
Batjevier
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee niets ontvangen, ik zou graag een tweede hebben voor mijn mifi router tijdens vakantie in mijn camper, het aan - en uitzetten van bundels is nou eenmaal makelijker bij vodafoon maar als er geen kaart gestuurd word moet ik iets anders he.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met de simkaart aan te vragen Batjevier? En hebben mijn collega's een nieuwe aangevraagd voor je?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic