JoRaLe72

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waar gaat het fout ?

Op 16-10-2019 overgestapt van Tele2 naar Vodafone met nummerbehoud. Op 21-10-2019 case (*** - moderator edit) aangemaakt i.v.m. niet gebeld kunnen worden. Op 29-10-2019 Case gesloten, probleem opgelost!

Op 08-11-2019 eerste rekening ontvangen via My Vodafone  van : aansluitkosten € 25,00, Abonnement van € 4,64, en resterende abonnement kosten tot einde contract datum van € 400,18. Een paar minuten later weer een rekening met nu een creditering van € 129,93, nu nog te betalen € 300,59

Na heel lang in de wacht gestaan te hebben om een helpdesk medewerker aan de lijn te krijgen en daarna wederom weer lang in de wacht i.v.m. uitzoeken door de medewerker in samenspraak met de afdeling administratie moet ik nu nog € 14,44 betalen.

Hoe zo, we laten deze klant eens even lekker schrikken SCHANDE VODAFONE!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik  begrijp dat dit even schrikken was @JoRaLe72. Echter, er zijn natuurlijk in jouw account/abonnement dingen gewijzigd of omgezet tijdens het behandelen van de case om te zorgen dat je weer bereikbaar was. Helaas heeft de desbetreffende collega niet gekeken of dit gevolgen had voor het automatisch berekenen en versturen van jouw abonnementskosten. Gelukkig is dit nu alsnog opgelost. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je feedback, we zullen het meenemen! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JoRaLe72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel vreemd zeg. Vodafone heeft duidelijk iets gedaan wat niet goed ging en goed dat je daar contact over hebt opgenomen. Mijn beleving bij Vodafone is dat het voor 99% altijd wel goed gaat met hun rekening. Soms niet te begrijpen, maar met uitleg van een medewerker komt het vaak wel goed. Hier is duidelijk een foutje gemaakt, denk ik. Wel goed dat het nu goed is en als er nog wat is dan kan je het hier altijd nog even melden. 

Er zijn hier ook medewerkers van Vodafone aanwezig die je kunnen helpen met het bekijken van je factuur. Denk alleen dat het nu niet meer nodig is, maar als het nog niet goed gaat dan kan je ze hier altijd vragen. Ze zullen deze topic ook oppakken en reageren, ga ik wel vanuit. 

Toch nog een fijn weekend en een paar centen over voor een drankje buiten de deur ??.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik  begrijp dat dit even schrikken was @JoRaLe72. Echter, er zijn natuurlijk in jouw account/abonnement dingen gewijzigd of omgezet tijdens het behandelen van de case om te zorgen dat je weer bereikbaar was. Helaas heeft de desbetreffende collega niet gekeken of dit gevolgen had voor het automatisch berekenen en versturen van jouw abonnementskosten. Gelukkig is dit nu alsnog opgelost. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je feedback, we zullen het meenemen! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic