Beantwoord

Waarom worden er aansluitkosten in rekening gebracht bij een verlenging?

  • 22 januari 2019
  • 6 reacties
  • 876 Bekeken

Waarom moet ik terwijl ik al jaren bij Vodafone zit alsnog aansluitkosten betalen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 22 januari 2019, 18:48

Hoi @Maltezer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt je abonnement een verlenging gegeven?
Dan hadden ze dit niet in rekening mogen brengen, zie ook op deze pagina.
Neem anders toch nog even contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze de aansluitkosten eraf kunne halen. Want zoals je kan lezen op die pagina hoeft het dus niet!

Laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Maltezer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt je abonnement een verlenging gegeven?
Dan hadden ze dit niet in rekening mogen brengen, zie ook op deze pagina.
Neem anders toch nog even contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze de aansluitkosten eraf kunne halen. Want zoals je kan lezen op die pagina hoeft het dus niet!

Laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Gewoon bellen als je een abonnement wilt verlengen. Dan komt dat wel goed hoor. Want dat staat ook op de pagina van verlengen. Zou toch wel heel vreemd zijn dat je als vaste klant moet betalen.

Het is zeker een beetje warrig.
Je kan natuurlijk 120 dagen voor je abonnement afloopt een nieuw abonnement met toestel afsluiten. Wil je dit nu al dan zou je ook eens kunnen kijken op de website voor Vodafone Next!

Zie: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Bij een verlenging worden geen aansluitkosten in rekening gebracht. Wel bij een nieuw nummer / abonnement of als je overkomt van prepaid naar een abonnement.
Heb je contact opgenomen met mijn collega's hierover?
Heb je inmiddels een update hierover @Maltezer?
Topic gesloten.
Hoi Energieboy,
Bedankt voor je snelle antwoord. Nee ik wil voordat mijn abonnement afloopt in November een ander toestel. Maar bij het kijken op de site zag ik 25.00 euro aansluitkosten staan. Ik had aangegeven dat ik al een abonnement had en ook bij Ziggo en zo. Ondanks dat bleef die 25.00 euro staan en dat vond ik heel vreemd omdat die aansluiting al bestaat en ik zelfs het zelfde nummer wil houden en zo snap je het een beetje of is het te warrig?
M.v.g Maltezer