Beantwoord

Waarom worden mijn klachten niet serieus genomen wel 600 EUR al betaald!

  • 27 juni 2019
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Beste Vodafone,

Ben al vanaf maart bezig met klachten in te schieten omdat ik thuis slecht bereik heeft. En ook buiten huis. Echter heb ik een toepasselijke oplossing aangeboden om mijn telefoon af te kopen en mijn mobile abonnement te laten beeindigen door u gratis. Maar echter geeft u niet prijs op deze oplossing en laat u mij in de steek wordt onbeschoft behandeld door u klanten service en na meerdere klachten heb ik u al in gebreken gesteld juridisch echter geeft u ook al ruim een maand geen reactie op mijn brief en mijn tickets.

Verder is mijn jurist een juridische zaak aan het opbouwen maar zie het liever niet zo ver komen.
Graag verzoek ik u mijn problemen op te lossen.

Dank u.
icon

Beste antwoord door Steven 28 juni 2019, 14:57

Topic gesloten, via privebericht uitgelegd dat er eerst een onderzoek moet plaatsvinden voor outdoor.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Wordt telefonisch ook niet te woord gestaan en ook niet meer via chat. Verder geeft u geen klantenservice diensten aan mij meer. Dus zie dat u contractbreuk maakt.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @slechteservice
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend wat je overkomt. Dit is natuurlijk nooit leuk om mee te maken. Echter, via de community kan niemand iets voor je doen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met Vodafone, dus een melding maken is niet meer nodig.

Ik zou alleen je bericht schrijven via een privé bericht en deze sturen naar Facebook of Twitter. Misschien dat deze mensen nog eens kunnen kijken wat Vodafone voor je kan doen.

Verder is en blijft het lastig natuurlijk. Je verwacht dat het allemaal goed werkt en als dit het dan niet doet is dat zuur. Ik hoop dat je er toch uit komt met Vodafone en zonder juristen. Succes in ieder geval!
Hoi @slechteservice

Welkom op de community! Ik schrik nogal van jouw ervaring.
Namens Vodafone wil ik je mijn excuses aanbieden. Indien er een toezegging is gedaan, dient deze natuurlijk wel nagekomen te worden.
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Mocht het niet het geval zijn, dan hoor ik het graag,
Ik kan dan jouw gegevens doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Hoi @slechteservice

Welkom op de community! Ik schrik nogal van jouw ervaring.
Namens Vodafone wil ik je mijn excuses aanbieden. Indien er een toezegging is gedaan, dient deze natuurlijk wel nagekomen te worden.
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Mocht het niet het geval zijn, dan hoor ik het graag,
Ik kan dan jouw gegevens doorzetten naar de desbetreffende afdeling.


Beste Steven,

Vodafone wilt niet eens met mijn contact hebben via live chat dit is gisteren ook aangegeven.
Ik heb een zaak doorgezet naar de geschillencommissie. De vrouw die mij had beantwoord van de netwerk afdeling zei zelfs dat het niet eens haar Manager waard was om mijn door te zetten. En opnemen van gesprek heb geen nut omdat zei geen toestemming hebt gegeven.

Je kan het doorzetten maar verwacht wel dat een manager contact op neemt heb al 12+ tickets. En de laaste 4 zijn geen reactie op gekomen al weken.

Dank u.
Ik zal je een prive bericht sturen @slechteservice
Topic gesloten, via privebericht uitgelegd dat er eerst een onderzoek moet plaatsvinden voor outdoor.