Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes

Waarom wordt de pukcode niet geaccepteerd?

Goedemorgen dames, heren en buitenlui.

Ik ben de pincode vergeten dus niet getreurd de pukcode ingevoerd. Nadat ik dat heb gedaan vraagt de telefoon 2 x om een pincode, ook dat gedaan.

Maar daarna wordt gemeld pukcode onjuist en voer ik die weer in. Ik heb nu 7 resterende pogingen.
Hoe nu verder als de pukcode juist is?

Groetjes
Friesian
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Friesian
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal zeg, daar zit je niet op te wachten.
Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Normaal zou ik zeggen, bel ze even, maar dat zal moeilijk gaan of je moet nog een ander toestel hebben. Gelukkig kan je ze ook aanspreken door een chat te starten. Dan kan je ze hier via internet aanspreken, wel zo makkelijk 🙂

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en je verder helpen. Dat kan ik via de community niet, ben geen medewerker en het is een klanten helpt klanten community en die kunnen niet in het systeem van Vodafone 😛

Succes en laat nog even weten of het allemaal gelukt is.
Fijne dag en veel plezier :wink:

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Friesian
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend allemaal zeg, daar zit je niet op te wachten.
Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Normaal zou ik zeggen, bel ze even, maar dat zal moeilijk gaan of je moet nog een ander toestel hebben. Gelukkig kan je ze ook aanspreken door een chat te starten. Dan kan je ze hier via internet aanspreken, wel zo makkelijk 🙂

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en je verder helpen. Dat kan ik via de community niet, ben geen medewerker en het is een klanten helpt klanten community en die kunnen niet in het systeem van Vodafone 😛

Succes en laat nog even weten of het allemaal gelukt is.
Fijne dag en veel plezier :wink:
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Energieboy.

Bedankt voor je snelle reactie en duidelijke uitleg! Ik ga er werk van maken.
Ik was in de veronderstelling dat mods kunnen helpen via pbeetjes in bijvoorbeeld een situaties als deze.

Een community/forum is me wel een beetje bekend.
??
Ik zal zeker een terugkoppeling geven, ik weet net als jij hoe waardevol die is.

Groetjes van ut paerdjuh.
Fijne dag nog.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Probleem opgelost via de chat. Medewerker 2 vroeg naar simkaartnummer en telefoonnummer. Die vraag bracht me op het idee om de sim ook te controleren.

Stupid me had de verkeerde simkaart, wel de juiste kleur zat erop, in de telefoon gedaan.

Groetjes van ut paerdjuh.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Vreemd, ik wilde de dubbele post (1) bewerken maar na opslaan gebeurt 0,niks.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha, geweldig 🙂
Dat kan ook gebeuren en geeft toch niets.
Fijn om te horen dat het weer goed is en alles werk.

Veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te horen Friesian, ik heb een van de 2 posts weggehaald voor je.
Afhankelijk van het issue wil ik soms wel een uitzondering maken om gegevens op te zoeken in het systeem (alleen via prive bericht ivm de privacy).
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Steven wrote:

Afhankelijk van het issue wil ik soms wel een uitzondering maken om gegevens op te zoeken in het systeem (alleen via prive bericht ivm de privacy).

Bedankt @Steven, dat snap en weet ik, daarom stelde ik ook de vraag omdat jullie het als webcare zijnde beoordelen.
Ook bedankt voor het verwijderen van de dubbele post.

Goed bezig zo vroeg op de morgen. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hahah thanks Friesian
Echter was in dit geval Energieboy mij voor..... Normaal gesproken als ik het topic zie en er is nog niet gereageerd of doorverwezen dan, zoek ik graag dingen uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic