rvosprive

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom zie ik na 2 maanden nog steeds niets in MyVodafone?

Sinds eind november ben ik overgestapt naar RedTogether. Ook direct mijn twee abo's voor de kids toegevoegd. Sindsdien kan ik helemaal niets meer met MyVodafone. Online krijg ik een ambulance op het scherm te zien met oeps er ging iets fout probeer het later nog eens. Diverse malen contact gehad met de klantenservice. Ondanks de toezegging dat ik op de hoogte wordt gehouden, hoor ik niets meer. Ik ben nu op een punt beland dat ik het voor gezien wil houden en onder mijn abo's uit wil.

Herkent iemand dit? Geen toegang tot welke info dan ook via MyVodafone zoals facturen etc. Ook niet in de Vodafone App. Datagebruik is evenmin inzichtelijk. Ik vind het in ieder geval erg vervelend en ben het meer dan zat!
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rvosprive

Welkom op de Community!
Als ik het goed begrijp is je abonnement omgezet. Is het wel op hetzelfde klantnummer blijven staan en is er al een onderzoek aangemaakt?
Vanuit hier kan ik helaas niet voor je controleren wat er precies aan de hand is, wegens privacy redenen.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we het graag voor je na. Indien er geen onderzoek is aangemaakt, kunnen we dit meteen voor je aanmaken zodat de technische dienst hierna kan kijken en dit in orde maken voor je.
rvosprive
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,

Eerst heb ik mijn account over gezet naar RedTogether. Nadat die verlenging was ingegaan heb ik de abonnementen van mijn kids onder hetzelfde klantnr laten plaatsen. De technische dienst is er al meer dan een maand zoet mee, maar die veroorzaakten eerst meer problemen door mijn Ziggo account te blokkeren. Daar heb ik 45 minuten voor aan de lijn gehangen met Ziggo (die het niet kon oplossen!) en vervolgens iemand van de klantenservice van VF. Zij wist het Ziggo account wel te reactiveren, maar het probleem met MyVodafone niet. De technische dienst zou er nog steeds mee bezig zijn, maar ik zie/hoor niks meer. Ik zit overigens niet op Social Media zoals Facebook of Twitter. Kan ik weer met de klantenservice bellen, maar dat kost me tijd en vooral ergernis.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je mag hiervoor ook een chat starten als dat makkelijker is http://voda.fo/ne/o76xr
Als het zo lang duurt, dan is er behoorlijk wat aan de hand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic