Beantwoord

Wachtwoord via klantenservice

  • 21 december 2018
  • 4 reacties
  • 411 Bekeken

de klantenservice vroeg voor privacy een viercijferige code, het schijnt dat ik dat heb afgesproken maar ik ben dat vergeten
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 december 2018, 22:04

Hoi @CongaPaul
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat alleen jij deze code zou moeten kennen en daardoor weet Vodafone dat ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Het vervelende is dat we hier via de Community niets kunnen doen ivm privacy. Het beste wat je kan doen is vragen bij de klantenservice van Vodafone hoe dit aan te passen of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter met de vraag hoe dit op te lossen.

Wij klanten onder elkaar kunnen dit niet oplossen ūüėü
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @CongaPaul
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat alleen jij deze code zou moeten kennen en daardoor weet Vodafone dat ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Het vervelende is dat we hier via de Community niets kunnen doen ivm privacy. Het beste wat je kan doen is vragen bij de klantenservice van Vodafone hoe dit aan te passen of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter met de vraag hoe dit op te lossen.

Wij klanten onder elkaar kunnen dit niet oplossen ūüėü
Dankjewel voor je juiste info
Reputatie 7
@CongaPaul, is het nog gelukt via de klantenservice? Als het afgesproken wachtwoord niet meer bekend is kan dit normaal alleen nog via een van onze winkels worden aangepast of verwijderd.
Topic gesloten.