Wachtwoord wijzigen?


Reputatie 2
Badge
Ik krijg midden in de nacht een e-mail met het verzoek mijn wachtwoord te wijzigen? Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Vodafone en via Vodafone app? Nu heb ik opnieuw mijn wachtwoord proberen te veranderen maar krijg ik een time-out van het verzoek! Zowel op de 4G als op de Wi-Fi!

Hebben jullie last van een storing?



Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goede morgen @Pattoon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk is er een storing. Aangezien ik zelf ook niet kan inloggen (zowel op de app als via de browser). Denk dat we even moeten wachten tot Vodafone een bericht uitbrengt. In ieder geval heb je niet alleen het probleem.

Fijne dag en het is koud buiten hoor 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Zie net een topic dat er een storing is:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/storing-my-vodafone-298076#post309257

Ook Steven heeft net een bericht geplaatst:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/storing-my-vodafone-298075#post309256

Dan weten we het nu en hopen dat het snel oplost.
Reputatie 2
Badge
@Energieboy Aah top bedankt!

Koud!? Nee hoor lekker een vroege ochtend wandeling met de hond in de sneeuw, heerlijk! Vorig jaar op de piste met -21 graden dat is koud😂😂
Reputatie 7
Aangezien de storing al een tijdje is opgelost zal ik dit topic nu sluiten.
Reputatie 7
Topic is nu gearchiveerd.