fredex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag,

 

Ik word gebeld door een nummer uit Mali. Dit geblokkeerd. Moet ik dit nummer nog ergens doorgeven zodat het centraal geblokkeerd kan worden??

 

Groet,

 

Frederik.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij plaatsen alleen een melding bij de nummers uit de landen als ze terugbellen naar het nummer. Op de lijst in het topic kun je zien welke landen dit zijn. De meeste telefoongesprekken komen uit Afrika etc. 
Ik controleer vaak of de nummers uit een van deze landen komen die bij ons op de lijst staan. Is dit niet het geval, dan meldt ik het alsnog aan@Energieboy @Sharon @fredex 
Hierdoor wordt ook bij andere landen dezelfde melding geplaatst.

26-10 Correctie: alleen wij zien de lijst in. In het topic is de lijst verwijderd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fredex 

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 
 

Je zou het op deze topic kunnen melden, daar staan er nog veel meer: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/onbekend-nummer-22-300066

 

Bedanjt voor het doorgeven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het nummer in het andere topic vermeld? Meer over Wangiri Fraude lees je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-waarschuwt-klanten-voor-mogelijke-wangiri-frau...

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Nummers hoeven niet meer aan ons doorgegeven te worden! @fredex (en @Energieboy en @Steven ) 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sharon wrote:

Nummers hoeven niet meer aan ons doorgegeven te worden! @fredex (en@Energieboy en@Steven ) 🙂 

Waarom niet dan? Het is toch handig als je hier een lijst hebt met nummers.
Snap dat Vodafone er niets mee doet maar ik vind het wel handig om te zien. En ook als je dan via google zoekt kom je hier uit en zie je gelijk dat het mis is. Maar goed, als jullie het niet willen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij plaatsen alleen een melding bij de nummers uit de landen als ze terugbellen naar het nummer. Op de lijst in het topic kun je zien welke landen dit zijn. De meeste telefoongesprekken komen uit Afrika etc. 
Ik controleer vaak of de nummers uit een van deze landen komen die bij ons op de lijst staan. Is dit niet het geval, dan meldt ik het alsnog aan@Energieboy @Sharon @fredex 
Hierdoor wordt ook bij andere landen dezelfde melding geplaatst.

26-10 Correctie: alleen wij zien de lijst in. In het topic is de lijst verwijderd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic