TeckelFinn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat mijn Sim Only in?

Ik heb begin deze maand een sim only afgesloten bij Vodafone, dit omdat mijn abonnement afloopt en ik deze telefoon kan behouden. Maar ik zie nergens op de app dat ik nu een sim only heb, gaat dit vanzelf in in het nieuwe jaar? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je verlengt hebt met een Start L abonnement voor 1 jaar. Op 25-01-2020 zal het abonnement aangepast worden naar het nieuwe abonnement @TeckelFinn .

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TeckelFinn 
Je ziet alleen de naam van je abonnement in je My Vodafone, niet dat het een Sim Only is. Deze info staat op je contract. Overigens gaat je contract pas in op het moment dat je oude contract afloopt. Begrijp dat deze pas volgend jaar ingaat?!

TeckelFinn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat klopt, mijn abonnement loopt af op 20 januari maar omdat ik eerder te zien kreeg dat ik mocht verlengen en dit nu niet meer zie wist ik niet zeker of de sim only goed was afgesloten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zal de verlenging wel goed zijn gegaan. 
Na de kerstdagen is er een medewerker van Vodafone die voor je kan kijken. Eerst maar eens genieten van de dagen ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je nieuwe contract gaat in zodra je de einddatum van je huidige contract hebt bereikt. Mocht je willen dat ik het controleer voor je, stuur mij dan de volgende gegevens via een privebericht @TeckelFinn:

Naam

Adres

Postcode

Geboortedatum 

Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @TeckelFinn. Of ben je er inmiddels al achter of de aanvraag van de Sim Only goed is gegaan?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je verlengt hebt met een Start L abonnement voor 1 jaar. Op 25-01-2020 zal het abonnement aangepast worden naar het nieuwe abonnement @TeckelFinn .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic