Daantje989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer is de Note 9 leverbaar?

Wanneer is deze leverbaar?
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Daantje989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over voorraad kan hier op de Community niet worden gesproken omdat ze dat niet weten. Ook wij als klanten weten dit niet. Het best wat je kan doen is naar een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze deze nog verkopen. Ik weet zelf niet zoveel van Samsung, zie namelijk wel Samsung Galaxy Note9 online staan bij Vodafone. Is dat hem niet dan?

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/samsung-galaxy/note-9/?br=1&gclid=EAIaIQobChMIn_Ogg6qn4...
Daantje989
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik wil verlengen staat erbij niet leverbaar terwijl bij andere providers hij wel leverbaar is
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat kan, Vodafone staat los van andere providers. Je kan eventueel je contract via belsimpel.nl of gsm.nl verlengen met het toestel dat je graag wenst. Mocht Vodafone hem zelf niet op voorraad hebben of niet kunnen leveren.

Anders nog even wachten tot die wel te leveren is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Daarnaast kun je ook langs een winkel gaan. De winkels hebben een andere voorraad dan wat op de website wordt aangegeven. Mocht je willen bestellen ipv langs een winkel gaan, dan kun je het beste bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Mijn collega's kunnen de voorraad inzien.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de Galaxy Note9 ondertussen via een winkel kunnen aanschaffen @Daantje989?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic