EdwinM1970

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer krijg ik de nieuwe Android pie 9 update

Al een paar dagen is de nieuwe Android pie 9 beschikbaar op de samsung s9 plus maar ik heb hem nog niet omdat ik bij Vodafone zit???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is het helaas nog afwachten. Ik wacht zelf ook nog op deze update.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EdwinM1970
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je een branded of een unbranded toestel?
Bij een unbranded toestel gaat de update via de fabrikant.

Heb je een branded toestel dan gaat dit op de volgende manier. Google rolt de beveiligingsupdates uit en verstuurt deze naar de fabrikant. De fabrikant pas hem aan met de schil die zij hebben. Vervolgens wordt deze doorgestuurd naar de provider. De provider (in dit geval ons) passen hem aan en testen hem, zodat het werkt met onze apps en software. Vervolgens wordt deze terug gestuurd naar de fabrikant zodat deze hem alsnog kan uitrollen.

Hier gaat dan ook even overheen. Op dit moment zijn ze nog bezig met het testen van deze software en duurt het nog even voordat deze eraan komt. Hier is (nog) geen datum over bekend. Het kan zijn dat de een hem al wel kan downloaden en de ander niet. Dit gaat gefaseerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is het helaas nog afwachten. Ik wacht zelf ook nog op deze update.
loekklein

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jongens kom op vodafone jullie zijn de enige nog iedereen om me heen heeft al Android pie ook de branded ones Ik weet dat jullie van de community het ook willen maar zou toch fijn zijn nog voor januari
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
loekklein wrote:
Jongens kom op vodafone jullie zijn de enige nog iedereen om me heen heeft al Android pie ook de branded ones Ik weet dat jullie van de community het ook willen maar zou toch fijn zijn nog voor januari

Voor januari gaat je niet meer lukken hoor, geloof mij maar.
Uiteraard werken ze hard bij Vodafone maar er zullen vandaag ook mensen vrij zijn 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer. Daarnaast is hierover ook een ander topic:https://forum.vodafone.nl/samsung-16/android-pie-update-samsung-galaxy-s9-297740
Dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic