Puckersma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer t&t code na plaatsen bestelling

Ik heb vanochtend rond kwart voor tien een bestelling geplaatst na het verlengen van mijn abonnement - iPhone XR - hoe lang duurt het meestal na het plaatsen van bestelling tot het ontvangen van een track&trace code? Ik ben namelijk gewend dat dat wat sneller gaat dan dit haha.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Puckersma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd, normaal gezien zou je toch vrij snel al een reactie moeten krijgen van Vodafone. Mocht je er zeker van willen zijn dat het allemaal goed gaat, bel dan even de klantenservice van Vodafone of benader deze door een chat te starten. Dan weet je zeker wat er aan de hand is en waarom het nu iets langer duurt dan normaal.

In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe iPhone XR en je abonnement 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Puckersma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd, normaal gezien zou je toch vrij snel al een reactie moeten krijgen van Vodafone. Mocht je er zeker van willen zijn dat het allemaal goed gaat, bel dan even de klantenservice van Vodafone of benader deze door een chat te starten. Dan weet je zeker wat er aan de hand is en waarom het nu iets langer duurt dan normaal.

In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe iPhone XR en je abonnement 🙂
Puckersma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Puckersma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd, normaal gezien zou je toch vrij snel al een reactie moeten krijgen van Vodafone. Mocht je er zeker van willen zijn dat het allemaal goed gaat, bel dan even de klantenservice van Vodafone of benader deze door een chat te starten. Dan weet je zeker wat er aan de hand is en waarom het nu iets langer duurt dan normaal.

In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe iPhone XR en je abonnement 🙂


Hallo,

bedankt voor de tip! Ik weet nu dat alles in orde is, maar dat de koerier vandaag een beetje traag is ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Bedankt voor het terug koppelen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic