Beantwoord

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)

• 9 april 2019
  • 72 reacties
  • 2552 Bekeken

Goedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad
icon

Beste antwoord door Steven 10 april 2019, 08:58

Afhankelijk van de levering vanuit Huawei en welke variant, worden de pre-orders uitgestuurd in week 15 en week 16.
Welke variant (kleur en geheugen) heb je besteld @Aadbroer@pacandor?
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

72 reacties

Reputatie 1
Badge
ik heb net klantenservice gebeld, en ze konden me nog niets vertellen, alleen dat ze hem vandaag hadden verwacht, maar ze hebben niets binnengekregen... ik hoop dat die op tijd is voor die sonos actie,,, want aanmelden kan tot mei oid...
Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering

Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meer
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Aadbroer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk erg vervelend als je iets koopt en je moet er langer op wachten. Het lijkt wel dat de levering er wel aan komt maar dat het even duurt. Wat er aan de hand is weet ik natuurlijk ook niet. Misschien dat er veel mensen zo'n mooie Huawei P30 hebben gekocht? Wie zal het je zeggen.

Ik heb begrepen van andere topics dat mensen hebben gebeld met de klantenservice van Vodafone en dat ze onderweg zijn. Dus ik zou zeggen, heb nog even geduld en bel anders zelf nog even de klantenservice van Vodafone of start een chat. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk meer duidelijkheid geven.

Nog maar even geduld, hoe lastig het ook is. Maar als je hem straks hebt is het vast alleen maar genieten 😉
Reputatie 7
Badge +17
ik heb net klantenservice gebeld, en ze konden me nog niets vertellen, alleen dat ze hem vandaag hadden verwacht, maar ze hebben niets binnengekregen... ik hoop dat die op tijd is voor die sonos actie,,, want aanmelden kan tot mei oid...
De Sonos actie staat los van Vodafone.
Voor meer info over deze actie en hoe te handelen om deze te krijgen, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Lees ook de actievoorwaarden even door.
Succes in ieder geval.
Afhankelijk van de levering vanuit Huawei en welke variant, worden de pre-orders uitgestuurd in week 15 en week 16.
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.
Wilt u is kijken naar de witte p30 pro
De verwachting is dat de eerste witte P30 Pro in week 16 uitgestuurd worden @Marlynnnn
Ik heb P30 pro zwart 256 besteld
Ook hiervoor geldt de verwachting is week 16 @Aadbroer
Reputatie 1
Badge
ik heb de p30 blauw (aurora) besteld
Reputatie 7
Badge +17
ik heb de p30 blauw (aurora) besteld
Nog even wachten dus 😕
Maar het komt zeker wel goed.
Wachten op iets wat je heel graag wilt hebben duurt dan altijd heel lang 👍☺️

Ik heb Huawei P30 Pro 128GB zwart besteld...
Huawei P30 Pro 128GB zwart stond nu op voorraad op Vodafone.nl 🤔
Dan kan het zijn dat ze uitgestuurd worden @Dyzio, heb je al een mail ontvangen van ons met een track en trace code?
Dan kan het zijn dat ze uitgestuurd worden @Dyzio, heb je al een mail ontvangen van ons met een track en trace code?
Helaas nog steeds niet.
Dan is het helaas nog even wachten of morgen even bellen met mijn collega's van status order @Dyzio
Dit kan via 0800-0560.
Ik heb gechat vandaag met Vodafone klantenservice. Ze weten niet wanneer worden mijn bestelling leveren maar die toestel stond op voorraad op de website. Daarom vind ik het beetje vreemd. Was "op voorraad" héle dag maar nog steeds niet verzonden.
Mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal is zojuist binnen gekomen. Op 3 april besteld.
Super @vderLinden 🙂 Heel veel plezier met je toestel!
Reputatie 7
Badge +17
Mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal is zojuist binnen gekomen. Op 3 april besteld.
Geweldig!
Veel plezier 😉
Ik heb vorige week zaterdag 5 april de P30 pro 128gb Aurora besteld. Heb afgelopen week ook contact met Vodafone opgenomen en ze zijden dat hij gisteren of vandaag afgeleverd zouden worden. Tot nu toe nog steeds niks binnen. Vandaag weer contact opgenomen met Vodafone en die konden de exacte datum/week niet doorgeven. Ik vind het ook best slecht dat ik na die 5 werkdagen ook geen mail of sms ontvangen met de vertraging. alleen maar een mailtje vorige week zondag. Weten jullie wanneer we de P30 pro 128gb Aurora kunnen verwachten?
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb ergens gelezen week 15 of 16.
Weet niet of die van jou daar dan ook tussen zit. Want het is natuurlijk afhankelijk welke je hebt gekocht. In ieder geval is er verder nog niets zeker. We zullen dus toch moeten afwachten 😕

Uiteraard heel vervelend maar voor nu is er denk ik verder geen andere info. Mocht er iets veranderen dan hoop ik dat de moderatoren hier een melding zullen maken.
Huawei P30 Pro 128 GB Aurora besteld. Maandag 8 april gebeld. Uiterlijk vrijdag zou ik te telefoon hebben. Donderdag geen mail/SMS gekregen en weer gebeld. Dan weet de vriendelijke klantenservice het opeens niet meer en is er een vaag antwoord dat het niet heel lang meer kan duren en de opmerking: "U krijgt een mail/SMS." Op de klantenpagina moet je het doen met de opmerking bij de bestelling "Wordt verwerkt".
Het lijkt mij toch dat als je een toestel in de pre-order besteld dit op moment van op de markt komen (5 april) klaar moet/kan liggen voor verzending. Als er niet voldoende toestellen binnen zijn gekomen weet men dit.
Stop dan de pre-order. Nu moeten de uiterst vriendelijke mensen van de klantenservice recht proberen te praten wat krom is terwijl ze, zo lijkt het, zelf ook niet heel veel weten.
Vodafone, wees duidelijk en kom mensen die nu moeten wachten (terwijl de betreffende toestellen gewoon in de winkel liggen) tegemoet door bv een wel leverbaar alternatief te bieden dat dezelfde dag nog de deur uit kan.
Met groet,
Een teleurgestelde langjarige klant van Ziggo/Vodafone.
Hoi @DickS

Dankjewel voor je feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik zal het intern doorgeven!
Vaak zit er aan een pre-order nog verdere acties vast zoals de Sonos speaker etc.Dit is na de pre-order niet het geval.
Hierdoor kunnen wij alleen de toestellen met de juiste gegevens naar je opsturen zodat je gebruik kunt maken van bepaalde acties. Daarnaast zijn wij natuurlijk ook afhankelijk van de levering van de fabrikant. Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is!

Volgende week (week 16) is de verwachting dat de meeste pre-orders verstuurd worden. De gewone variant zijn de meeste al deze week verstuurd.
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!