Beantwoord

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)

• 9 april 2019
  • 72 reacties
  • 2551 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

72 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dan is dat het antwoord wat ze je kunnen geven.
Mocht je het er niet mee eens zijn dan kan je natuurlijk altijd besluiten om je bestelling te annuleren (neem ik aan) en eventueel te kijken bij de MediaMarkt of bij een ander bedrijf waar je wel dit toestel kunt kopen met een Vodafone abonnement. Het is en blijft gewoon erg lastig, ook Vodafone heeft last van de verzending van Huawei. Nu weet ik dat ze dan geen beloften moeten maken en gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze levering problemen hebben, maar het is zoals het is.

Mooier kunnen we het niet maken en ook niet makkelijker (of in dit geval, sneller).
Ik hoop dat Vodafone snel met een antwoord komt en dat ze de toestellen kunnen leveren.
Mooi..we weten dus niets.
Zojuist idd via de chat vernomen :
De Huawei P30 Pro 256 gb hebben we nog altijd niet op voorraad mogen ontvangen van Huawei.

😑
Ik heb van sommige begrepen dat zij wel al het toestel hebben ontvangen.
Helaas kan ik geen persoonlijke orders inzien. Ik zal het intern opvragen of er al meer bekend is.
Voor persoonlijke orders en vragen hierover mag er gebeld worden met mijn collega's van de afdeling status order. Dit mag via 0800-0560 of eventueel een chat starten en vragen of mijn collega's je kunnen doorverbinden met onze collega's daar.
Kleine update: Er zal komende week een gedeelte uitgestuurd worden van de PRO 256 GB Black
Klopt het dat de 256GB eindelijk binnen is ? Mijn status is veranderd naar uitleveren. is het eindelijk zo ver vodafone....
Reputatie 7
Badge +17
Klopt het dat de 256GB eindelijk binnen is ? Mijn status is veranderd naar uitleveren. is het eindelijk zo ver vodafone....
Lees wat Steven 2 dagen geleden heeft geschreven:
Kleine update: Er zal komende week een gedeelte uitgestuurd worden van de PRO 256 GB Black

Dus ik verwacht dat het dan klopt dat ze nu binnen kunnen zijn en dat ze op uitleveren staan 😉
I received an email today with Tracking and Trace Number saying that I gonna receive my phone on Monday...
Nice @mustafadagher
Have fun with your new device!
Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering

Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meerGoedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad

krijg je een hoesje in het doosje van de huawei p30 pro?

Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering

Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meerGoedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad
krijg je een hoesje in het doosje van de huawei p30 pro?

@Michal05 Nee deze moet je los kopen
Heeft iedereen inmiddels al een melding gehad wanneer het toestel geleverd wordt?
Nog steeds niet gehoord ook niet als ik de voortgang van mijn bestelling opvraag via de website!!!
* Huawaei P30 pro 128GB Aurora
De klanten service bellen is ook niet idiaal met de te veel keuze menu's
@Franky_V voor de status van je bestelling mag je bellen met 0800-0560.
De keuzes bij dit menu zijn er maar een paar.
Helaas kan ik geen persoonlijke informatie voor je opvragen via hier.
Hi Steven,
uiteindelijk maar de bestelling geannuleerd en een nieuwe ingeschoten bij de online klantenservice konden ze me namelijk niet helpen omdat ik de bestelling in een winkel had gedaan..
Voordeel is wel dat de telefoon een stuk goedkoper is geworden in de 44 dagen wachten!!!
Reputatie 7
Badge +17
Dan zou je haast zeggen, ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)
Alvast veel plezier met je nieuwe toestel.
Ah, als het inderdaad via de winkel is besteld, dan loopt dit inderdaad via de winkel en niet via de klantenservice.
Top dat je dit gedaan hebt @Franky_V
Heb je wel al te horen gekregen wanneer hij geleverd wordt?
Ah, als het inderdaad via de winkel is besteld, dan loopt dit inderdaad via de winkel en niet via de klantenservice.
Top dat je dit gedaan hebt @Franky_V
Heb je wel al te horen gekregen wanneer hij geleverd wordt?

de volgende dag want het toestel was gewoon op voorraad!?!
Ah super! Dat is goed om te horen @Frank_V
De winkel heeft een andere voorraad als dat er online is.
Heel veel plezier met je toestel!
Ah super! Dat is goed om te horen @Frank_V
De winkel heeft een andere voorraad als dat er online is.
Heel veel plezier met je toestel!

sterker nog de winkel is in de tussentijd gestopt cq opgeheven dus helemaal geen voorraad meer ...
Dan is de voorraad naar een andere winkel gegaan @Frank_V 🙂
Dan is de voorraad naar een andere winkel gegaan @Frank_V :)

de voorraad misschien wel maar mijn order is blijkbaar niet mee verhuist @Steven
Dat durf ik helaas niet te zeggen @Frank_V