arno3005

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer zijn de Red Together Extra nummers xichtbaar in MyVodafone?

Ik heb een Red Together abo. Mijn dochters gaan over een paar dagen over van een andere provider naar Red Together Extra onder mijn beheer. Vanaf wanneer zijn hun nummers exact zichtbaar in MyVodafone voor het beheer? Is dit meteen na eerste aanmelding van de betreffende simkaarten? Of moet ik zelf iets toevoegen? Of kan ik dit nu al zien en voorbereiden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi arno3005

Welkom op de community!
Indien de nummers meteen op jouw klantnummer worden gezet, zijn de nummers zichtbaar vanaf het moment dat zo overgezet zijn.
Daarna dien je ze toe te voegen aan het Red Together abonnement. Dit kun je doen via My Vodafone.

Mochten de nummers niet op hetzelfde klantnummer gezet worden, dan zul je de nummers niet in kunnen zien. Ze moeten dan eerst op jouw klantnummer gezet worden. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi arno3005

Welkom op de community!
Indien de nummers meteen op jouw klantnummer worden gezet, zijn de nummers zichtbaar vanaf het moment dat zo overgezet zijn.
Daarna dien je ze toe te voegen aan het Red Together abonnement. Dit kun je doen via My Vodafone.

Mochten de nummers niet op hetzelfde klantnummer gezet worden, dan zul je de nummers niet in kunnen zien. Ze moeten dan eerst op jouw klantnummer gezet worden. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
arno3005
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi arno3005

Welkom op de community!
Indien de nummers meteen op jouw klantnummer worden gezet, zijn de nummers zichtbaar vanaf het moment dat zo overgezet zijn.
Daarna dien je ze toe te voegen aan het Red Together abonnement. Dit kun je doen via My Vodafone.

Mochten de nummers niet op hetzelfde klantnummer gezet worden, dan zul je ze niet in kunnen zien. Ze moeten dan eerst op jouw klantnummer gezet worden. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!


Sorry Steven,
Maar ik begrijp je antwoord niet helemaal.
Beide nummers worden middels nummerbehoud omgezet en staan op mijn klantnummer als Red Together Extra. Also ze dan toch 'zichtbaar zijn vanaf het moment dat ze overgezet zijn', dan hoef ik toch niets te doen. Of wat bedoel je met 'daarna dien je ze toe te voegen aan het Red Together abo' ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra ze op een klantnummer staan en allebei het Red Together abonnement hebben, dien je via My Vodafone de nummers nog te koppelen aan de groepsbundel. Hierdoor kunnen beide nummers gebruik maken van de groepsbundel arno3005
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande duidelijk voor jou arno3005 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic