Christian2019

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gebeurt er bij overschrijding limiet Alles in 1 Wereld?

Wat gebeurt er als je de 30MB (of 100MB voor XL) overschrijdt in het buitenland als je “Alles in 1 Wereld (XL)” aan hebt staan? Wordt je data direct geblokkeerd, of ga je meteen de hoofdprijs per kilobyte betalen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit kan helaas alleen door je mobiele data en roaming uit te zetten. Daarnaast kun je een limiet instellen in je toestel @Christian2019.
Een andere optie is er helaas niet. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Christian2019 

Bundel op? Dan betaal je € 1,25/MB als de bundel nog aanstaat. Zet je de bundel uit? Bekijk de tarieven die gelden voor mobiel internet in het buitenland. Wereld is overigens als je buiten de EU gaat. Blijf je binnen de EU dan kan je ook de Beperkt Internet BloX aanzetten. Voor meer info, klik hier.

 

Als je je data wilt blokkeren kan je het beste Roaming op je mobiel uitzetten. Dan heb je ook geen data verkeer meer. Voor het geval dat 

Christian2019
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat gaat dan toch niet werken? Ik kan toch niet de hele dag m’n telefoon babysitten of-ie niet over die 100 MB heen gegaan is?

Christian2019
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iemand een idee hoe je data kunt blokkeren bij Vodafone, een beetje a-la-”Blox beperkt internet”, maar dan terwijl je “Alles-in-een-wereld” hebt aanstaan buiten Europa?

(ik snap dat je een limiet lokaal op je telefoon kunt instellen, maar dat is niet wat ik zoek - ik wil zeker weten dat ik niet de hoofdprijs ga betalen als een van mijn familieleden die discipline niet heeft)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit kan helaas alleen door je mobiele data en roaming uit te zetten. Daarnaast kun je een limiet instellen in je toestel @Christian2019.
Een andere optie is er helaas niet. 

Christian2019
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oei, da’s best eng. Maar lucratief voor Vodafone, dus jullie zullen vast niet hard willen hollen om dit op te lossen 😉  Dank voor je antwoord.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas bestaat deze optie niet voor buiten de EU. Ik zal het eens intern aankaarten. Wie weet komt het er 🙂 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic