nijmanlouis

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Website blocked transavia.

Een vraag waarom is de website van transavia. com geblokkeerd. Ook via de app geen verbinding. Als ik mijn mobiel op wifi set dan heb ik geen probleem. ??? Dus via vodafoon netwerk geen verbinding.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nijmanlouis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Probleem is opgelost. Alles werkt weer. Het zal wel gelegen hebben aan de zendmast bij mij in de buurt.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi nijmanlouis
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vreemd zeg, hier heb ik geen probleem met Transavia.com. Kom er gewoon op met 4G en via WiFi. Was er misschien een storing? Lukt het nu weer wel?

Heb test gedaan op abonnement en prepaid en beide lukt het gewoon op 4G.
nijmanlouis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
nijmanlouis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Gaat nog steeds niet. Heb voorheen nooit een probleem gehad
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heel vreemd hoor, hier kan ik er echt op. Heb je te vaak de site bekeken? Misschien dat ze je een Ban hebben gegeven op deze website? Want er staat dat je een Ban hebt! Te lang op de site rond gehangen of iets? Heb gisteren nog de buren en ouders gevraagd, ook bij Vodafone, en die hadden ook geen probleem.

Kijk eens op deze pagina en lees alles over Ban IP:
https://support.wned.nl/knowledgebase.php?article=55
https://whatismyipaddress.com/blacklist-check

Het opzoeken van je eigen IP via Vodafone is: mijnip.nl


Heb je misschien Blokkers aanstaan op je telefoon? Advertentie Blokkers of andere apps die dingen tegen houden? Probeer anders je SIMkaart er eens uit te halen, telefoon 10 min uit en dan je SIMkaart er weer in.

Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Of stuur ze een privé bericht via Facebook of Twitter. Vraag die eens of het mogelijk is om een nieuw IP adres en/of dat die kunnen helpen met de Ban te verwijderen.

Je kan ook een mail sturen, of via Twitter/Facebook aan Transavia en vragen wat het probleem is.


Dit zie ik als ik de site open:

nijmanlouis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben nu in een andere stad hier werkt ie wel. Zal vanavond als ik weer thuis ben weer proberen. Het is raar maar waar.
nijmanlouis
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Probleem is opgelost. Alles werkt weer. Het zal wel gelegen hebben aan de zendmast bij mij in de buurt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
nijmanlouis wrote:
Probleem is opgelost. Alles werkt weer. Het zal wel gelegen hebben aan de zendmast bij mij in de buurt.

Fijn om te horen, mocht er nog eens iets zijn, laat het weten.
Fijn weekend gewenst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic