Peg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wederom geen service en in Italië

Wederom af en toe geen Service in Italia. Internet niks of E. Gisteren ook al het geval.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Peg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (Bel +31 6 54500100). Die kunnen dan gaan kijken wat er aan de hand is. Nu je daar zit kunnen ze dat ook zien en bekijken wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je kan de klantenservice ook aanspreken via een chat.

Daarnaast zou je zelf eens kunnen kijken wat je krijgt als je naar een andere provider overstapt. Dus even handmatig je mobiele netwerk aanpassen, soms helpt dat ook wel eens. In het buitenland is Vodafone Nederland ook afhankelijk van de providers daar en soms is de ene provider beter om mee te bellen en internet te gebruiken dan een andere. Heeft ook weer met meer en/of minder masten te maken.

En neem ook deze topic eens door:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Misschien zijn er nog wat instellingen verkeerd, dat kan natuurlijk ook 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Peg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (Bel +31 6 54500100). Die kunnen dan gaan kijken wat er aan de hand is. Nu je daar zit kunnen ze dat ook zien en bekijken wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je kan de klantenservice ook aanspreken via een chat.

Daarnaast zou je zelf eens kunnen kijken wat je krijgt als je naar een andere provider overstapt. Dus even handmatig je mobiele netwerk aanpassen, soms helpt dat ook wel eens. In het buitenland is Vodafone Nederland ook afhankelijk van de providers daar en soms is de ene provider beter om mee te bellen en internet te gebruiken dan een andere. Heeft ook weer met meer en/of minder masten te maken.

En neem ook deze topic eens door:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Misschien zijn er nog wat instellingen verkeerd, dat kan natuurlijk ook 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de stappen doorlopen via het topic wat Energieboy doorgaf? En heeft dit geholpen? We horen graag van je Peg!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic