Beantwoord

Weigering van een abonnement

  • 9 maart 2019
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb vandaag, via Belsimpel, een abonnement bij Vodafone af willen sluiten. Dit omdat ik toch al prepaid klant bij Vodafone ben. Een abonnement lijkt me toch handiger. En we hebben ook al alles van Vodafone/Ziggo. Dus de volledige aanvraag ingediend bankgegevens ingevoerd, verzendkosten betaalt, copie is verzonden. Cortom de hele ratteklam. Krijg ik vanavond van Belsimpel een mail, dat Vodafone de aanvraag geweigerd heeft. Belsimpel kon me niet zeggen waarom. Dit kregen ze niet te zien. Dus wil ik langs deze weg te weten komen, waarom niet. Vodafone accepteert me wel als prepaid klant en verdient hier flink aan, maar is te beroert om me een abonnement te gunnen. Ik vindt dit niet kunnen en overweeg daarom over te stappen naar een andere provider. Ben er een beetje klaar mee. Dus ik ga verder zoeken. Jammer Vodafone.
icon

Beste antwoord door Sharon 11 maart 2019, 15:16

Hoi @Ginger

Neem even contact op met onze klantenservice via telefoon, Facebook of Twitter. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een aanvraag afgekeurd wordt. We kijken graag even met je mee. Via het forum is dit helaas niet mogelijk, vandaar mijn verzoek om even op een andere manier contact met ons te zoeken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Hoi @Ginger

Neem even contact op met onze klantenservice via telefoon, Facebook of Twitter. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een aanvraag afgekeurd wordt. We kijken graag even met je mee. Via het forum is dit helaas niet mogelijk, vandaar mijn verzoek om even op een andere manier contact met ons te zoeken.
Topic gesloten omdat wij geen gegevens kunnen opvragen via hier.