Delilahdelilah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel internet, niet bellen na betalingsblokkade

mijn telefoon was geblokkeerd en heb eer gisteren mijn rekening betaald. Het gekke is dat ik sindsdien gister weer internet heb, maar niet kan bellen. Iemand die hier raad mee weet?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Delilahdelilah
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou de SIMkaart er even uit kunnen halen, je toestel 10 minuten uitzetten en daarna weer eerst je SIMkaart erin doen en dan weer aanzetten. Als het goed is krijgt die dan een kleine reset en moet alles weer werken. Lukt dit niet dan zou je nog even handmatig netwerkinstellingen kunnen aanpassen en weer terug zetten naar Vodafone NL. Wil dat niet lukken dan even je telefoon in vliegtuigmodes zetten, na 5 a 10 minuten weer je toestel op normaal.

En lukt dit nu allemaal niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone door te bellen en te vragen of ze je nummer willen resetten met als melding dat je een betaling hebt gedaan maar nog niet online bent. Geen zin om te bellen, of in jou geval als je niet kan bellen, dan kan je ook een chat starten met Vodafone. Deze mensen kunnen je prima verder helpen.

Maar test eerst bovenstaande of dat lukt en dan zou ik pas gaan chatten (want ja, bellen kan je niet - gaf het wel als eerst door maar bedacht me opeens dat dit niet kan). Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Is het antwoord van Energieboy duidelijk? Bij het uitblijven van een reactie gaan we dit topic sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic