Beantwoord

whatsapp berichten ontvang ik niet met wifi

• 20 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 313 Bekeken

Sinds ik de Samsung S10 heb, krijg ik bijna geen Whatsapp berichten binnen als ik met de wifi verbonden ben. Als ik de app open dan komen in eens alle berichten binnen. Sommige zijn dan al 30 a 60 minuten oud bijvoorbeeld. Met mijn vorige telefoon (S7) had ik hier helemaal geen last van. Aan een verouderde SIMkaart kan het niet liggen want die is ook al vernieuwd. Dit is met meerdere apps heb ik het idee. Iemand een oplossing en goede omschrijving? Bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Energieboy 20 augustus 2019, 10:40

Hoi @Elise1985
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou eens een backup kunnen maken en dan de app te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. Je backup terug zetten en dan kijken of het beter is.

Heb je alleen last als je WiFi gebruikt of ook als je op 4G zit? Dan zou je ook eens je WiFi instellingen leeg kunnen maken en opnieuw aan te melden met je WiFi.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Topic gesloten.
Bedankt @Energieboy
Klinkt goed @Elise1985!
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Hoi, gister uitgevoerd en het lijkt tot nu toe goed te gaan.
Heb je het hiermee kunnen oplossen @Elise1985?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Elise1985
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou eens een backup kunnen maken en dan de app te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. Je backup terug zetten en dan kijken of het beter is.

Heb je alleen last als je WiFi gebruikt of ook als je op 4G zit? Dan zou je ook eens je WiFi instellingen leeg kunnen maken en opnieuw aan te melden met je WiFi.